Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl

Eneuel Leszek Ciszewski

Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!
Gdzie teraz można kupować w necie?

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

PiteR

in <news:tpqein$1tgc$1...@gioia.aioe.org>
user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

> Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!
> Gdzie teraz można kupować w necie?

Śpieszmy się robić screenshoty.
Tak szybko odchodzą.

Pierwsze słyszę o nich?
To taki chiński sklep, myło i powiło?

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Dawid Rutkowski

piątek, 13 stycznia 2023 o 07:24:26 UTC+1 PiteR napisał(a):

> Pierwsze słyszę o nich?

Toś szczęśliwy, możliwe, że z tego powodu warto emigrować.
Wzięli udział w konkursie na najbardziej wqrwiającą reklamę i być może wygrali.
Na szczęście udało mi się tego nie usłyszeć - a pewnie nie dałoby się tego odusłyszeć...
Jedynie wyobrażam sobie z opisów, i i tak jest koszmarnie.

> To taki chiński sklep, myło i powiło?

Ty się zając śmiej...
Na dole w jednym przeklętym lokalu (było tam na początku biuro sprzedaży dewelopera,
więc zapewne wielu ludzi przeklinało - a potem kupił to jakiś aferzysta, zrobił tam kantor,
przy okazji buracko wywieszając na marmurze kasetony - no i teraz koleś podobno
siedzi, a na lokalu hipoteka przymusowa z prokuratury) powstało jedyne, co w takim przeklętym
miejscu powstać mogło, czyli chiński sklep.
Taki prawdziwie chiński - założę się, że te towary nie mają dopuszczenia do obrotu w UE,
ale chinczokom wydaje się, że wszędzie, gdzie są, są eksterytorialni.
I zaraz zaczęli robić nam chinatown - wszystkie śmieci na chodnik przed wejściem,
bo to, co za sklepem, to już o nas nie świadczy.
Na kasetony ponaklejali naklejki ze swoimi znaczkami - wbrew pozorom było to na plus, bo najpierw
opakowali je w torby na śmieci jak nie przymierzając paczki z paczkomatu...

Ciekawe jest też to, że szybko na drzwiach pojawiła się kartka: "złodziejom wstęp wzbroniony".
Kto tam kradł? Polacy, Ukraińcy, Cyganie (bo w okolicy też są), czarni czy właśnie importowani skośnoocy?

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 13 sty 2023 o 07:25, PiteR pisze:

> Śpieszmy się robić screenshoty.

W jakim celu te screenshoty?

> Tak szybko odchodzą.

> Pierwsze słyszę o nich?
> To taki chiński sklep, myło i powiło?

Tak, ale sprzedawały tam również polskie sklepy.
Miałem tam: tanio bądź bardzo tanio; szybko; nie zawsze bez przygód,
ale do tej pory zawsze z happy endem; często bez kosztów przesyłki;
spokojnie... Raz nie dotarły igły do szycia za mniej niż 2 pln, więc
zwrócili pieniądze, choć nie upomniałem się...

Media Expert do tej pory nie zwrócił.
Zleciłem nocą kilka ;) przelewów -- wszystkie dotarły na docelowe konta.
Ale rzekomo zlecony przez Media Expert wiele godzin wcześniej przelew do
tej pory nie dotarł... Media Expert najwyraźniej żyje z kradzieży oraz
z rozboju... Społeczny szkodnik...

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

PiteR

in <news:1a096e0a-2f95-44db...@googlegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]
> wszędzie, gdzie są, są eksterytorialni. I zaraz zaczęli robić nam
> chinatown - wszystkie śmieci na chodnik przed wejściem, bo to, co

Pytałem się kolegów z pracy, z dalekiego wschodu.
My mamy ruskich. Napadają nas co kilkadziesiąt lat.
Wy to musicie mieć tam fajnie, cisza spokój?

Odpowiedzieli
Hahaha. O nie kolego. Grass is always greener.
My mamy chińczyków. Kradna nam całe wyspy.

Hindusi natomiast mówią, no wiesz próbują przyłazić
to postrzelamy się na granicy i jest spokój na jakiś czas.

Himalaje bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą...

cef

> [...]
> Jedynie wyobrażam sobie z opisów, i i tak jest koszmarnie.

Widziałem, słyszałem i żyję.
Allegro podrożało na giełdzie piątaka :-)

PiteR

in <news:tprh0t$t42$1...@gioia.aioe.org>

> W jakim celu te screenshoty?

no dla potomnych.

Jak przyjemnie jest dziś pooglądać strony
www sprzed epidemi gradientów szarzyzny.

Kiedyś PKO Alior miało na jednym ekranie
historię operacji z 2 lat. Dziś z ostatniego tygodnia.

Za to cenię Lloyds, że od 2006r niewiele zmienił www
i dalej (17lat mam konto) jest za darmo.

Zbynek Ltd.

PiteR napisał(a) :
> [...]
> www sprzed epidemi gradientów szarzyzny.
>
> Kiedyś PKO Alior miało na jednym ekranie
> historię operacji z 2 lat. Dziś z ostatniego tygodnia.

Niech zgadnę - nie ma dat, tylko nazwy dni tygodnia :-D

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

J.F

On Fri, 13 Jan 2023 03:10:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!

Ha, a wydawalo mi sie, ze niedawno widzialem reklamy.

Szybko poszlo?

> Gdzie teraz można kupować w necie?

Wszedzie ?

J.

Eneuel

"J.F"

: Wszedzie ?

Pytam o coś na kształt Allegro i AliExpress...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----

Eneuel

PiteR

: (17lat mam konto) jest za darmo

Drogo -- bez wisienek i bez orzeszków?...
Banki zwykle coś dają, by umilić życie...

Waldek

W dniu 2023-01-13 o 07:25, PiteR pisze:
> in <news:tpqein$1tgc$1...@gioia.aioe.org>

> Pierwsze słyszę o nich?
> To taki chiński sklep, myło i powiło?

To taki sklep z najbardziej wqrwiającą reklamą
- chyba na melodie baby shark

3 im w 4 litery ;)

Pozdro

PiteR

in <news:tptvag$1aig$1...@gioia.aioe.org>
user Eneuel pisze tak:

>: (17lat mam konto) jest za darmo
>
> Drogo -- bez wisienek i bez orzeszków?...
> Banki zwykle coś dają, by umilić życie...

tu jest i bez tego miło.

i nie wiem czy uwierzycie ale nie ma tu
reklam tabletek.

Eneuel

PiteR dotyka problemu wiary słowami następującymi:

: nie wiem czy uwierzycie ale nie ma tu reklam tabletek

Nie wierzę!

8 GB RAM, LTE i metalowa obudowa w tablecie wagi piórkowej i w
równie lekkiej cenie w promocji

https://www.gsmmaniak.pl/1374461/teclast-m40-air-nowy-tani-tablet-
promocja-lte-gps-helio-p60-8-gb-ram/

7hpln