[OT] niebankowe pytanie do programistów

Robert_DF

bo chyba kilku tutaj mamy, jak to możliwe, że można pracować i wystawiać
polisy w dowolnej przeglądarce, ale jak ma to być polisa na leasing to
MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF

czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
robertsierant.pl

TomN

Robert_DF w

> [...]
> MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF

> czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

Polisa na leasing?

!ubezpieczyciel?

!leasingodawca?

Szklana kula sie rozpękła z żalu nad swoją ignorancją, że nie potrafiła, po
twoim pytaniu pomóc...

--
'Tom N'

Robert_DF

W dniu 02.03.2022 o 16:55, TomN pisze:

> [...]
>
> !leasingodawca?
>
> Szklana kula sie rozpękła z żalu nad swoją ignorancją, że nie potrafiła, po

ubezpieczający to JDG
właściciel leasing

i nowa (lepsza?) aplikacja sobie z tym nie radzi, jak ubezpieczający i
ubezpieczony to ten sam podmiot to przeglądarka X a jw. to Y

mój błąd, bo jedynie z jednej przeglądarki korzystałem, widzę, że to za mało

TomN

Robert_DF w

> ubezpieczający to JDG
> właściciel leasing

Czyli nie tak jak na wstępie napisałeś...
To nie polisa na leasing, prawda? ;P

> i nowa (lepsza?) aplikacja sobie z tym nie radzi, jak ubezpieczający i
> ubezpieczony to ten sam podmiot to przeglądarka X a jw. to Y

No i masz, czyli fakty są odmienne od tego co opisałeś...

1 Pojazd jest leasingowany ale to leasingobiorca ma ubezpieczać
2. Ty jako broker usiłowałeś ubezpieczyć pojazd w firmie, która leasinguje,
ale nie umiałes tego zrobić...

> mój błąd, bo jedynie z jednej przeglądarki korzystałem, widzę, że to za mało

3. pojebało cię? Leasingodawca będzie dochodził ubezpieczenia od siebie
samego?

...Kto WAS kurwa rodził, i kto dopuścił do życia w społeczeństwie, idioci
biznesmeni!!!

--
'Tom N'

Robert_DF

W dniu 02.03.2022 o 17:47, TomN pisze:

> 3. pojebało cię? Leasingodawca będzie dochodził ubezpieczenia od siebie
> samego?
>
> ...Kto WAS kurwa rodził, i kto dopuścił do życia w społeczeństwie, idioci
> biznesmeni!!!

widzę, że dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa

nie zrozumiałeś postu, zdarza się...

Robert Tomasik

W dniu 02.03.2022 o 16:21, Robert_DF pisze:
> [...]
> MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF
> czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

Dość enigmatycznie piszesz, więc tylko podpowiem, że być może masz rożne
ustawienia choćby proxy w tych rożnych przeglądarkach. Jaki błąd jest
wyświetlany?

--
Robert Tomasik

rad...@konto.pl

Wed, 2 Mar 2022 19:08:10 +0100, w <621fb28c$0$466$6578...@news.neostrada.pl>,
Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

Ktoś zawalił. Ale jakiej aplikacji? Raczej skrypcie czy wuj wie czym.
Kiedyś było popularna konieczność korzystania z IE ze względu na ActiveX.

> Dość enigmatycznie piszesz, więc tylko podpowiem, że być może masz rożne
> ustawienia choćby proxy w tych rożnych przeglądarkach. Jaki błąd jest
> wyświetlany?

:DDD Nie pomagaj lepiej :)

Marek

On Wed, 2 Mar 2022 16:21:26 +0100, Robert_DF
<kont...@robertsierant.pl> wrote:
> [...]
> MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF
> czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

Teraz nic nie jest normalne. Robione jest wsparcie na zasadzie
najtaniej i najprościej. Wyszło im, że akurat w tym przypadku
wybierze się do realizacji firmę/programistów X, którzy umieją tylko
zrobić w przeglądarce Y bo Z nie ma czegoś tam.

--
Marek