n26 - nie działa logowanie na Android 11?

WAM

Od kilku dni zdechło logowanie do n26 w apce na Android 11. Po
przyłożeniu palca kręci, kręci i efektu brak. Przeinstalowałem apkę
podaję login+hasło - efekt ten sam - kreski nad i pod N latają i się
nie loguje.

Na www działa ale tam nie można nic przelać :)

U kogoś apka działa na Android 11?

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Dawid Rutkowski

poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 10:56:59 UTC+1 WAM napisał(a):
> [...]
> nie loguje.
>
> Na www działa ale tam nie można nic przelać :)

U mnie działa na android 6.
Chcesz kupić urządzenie z gwarancją działania? ;>
Ale trochę czasu nieaktualizowane (napisane 8.XI).
Jednak przed aktualizacją lepiej zapiszę apk.

Ale ale, jak to "www działa"?
No chyba że z "silną autentykacją" przez SMS - a to nie każdy potrafi ;>

WAM

On Mon, 23 Jan 2023 02:48:35 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
<drut...@wp.pl> wrote:

>Ale ale, jak to "www działa"?
>No chyba że z "silną autentykacją" przez SMS - a to nie każdy potrafi ;>
Tak, przez sms. Takie to trudne? ;)

Ale to i tak daje możliwość tylko do odczytu a przelewać nie można i
anulować przelewu też nie można.