znowu alior kantor zapomniał moje hasło

PiteR

musiałem resetować.

Jest pięć prób, nie wiem czy dziennie czy w sumie.
Infolinia radzi udać że zapomniało się hasło.

Przechodzi się procedurę zresetowania hasła
i włala. Znowu cieszymy się Kantorem.

Jaka nauczka.
Nie zostawiać operacji na ostatnią chwilę.
Wypłacić sobie gotówke typu 3000zł i trzymać w kredensie.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Dawid Rutkowski

sobota, 10 września 2022 o 23:12:58 UTC+2 PiteR napisał(a):
> musiałem resetować.
>
> Jest pięć prób, nie wiem czy dziennie czy w sumie.

No to teraz jak już masz resetowanie świeżo obcykane to kożesz sprawdzić czy dziennje czy w sumie ;>
mbąk ma taki ogólny lucznik faili, jakoś 50, jak znasz kogoś id to można robić głupie kawały.

> [...]
>
> Jaka nauczka.
> Nie zostawiać operacji na ostatnią chwilę.
> Wypłacić sobie gotówke typu 3000zł i trzymać w kredensie.

Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.
Albo jak nie chce byc zaskoczony akcją typu Grecja/Cypr (oby nie Ukraina...).
Ja noszę 5 kart z 3 banków na ponad 50k - a i tak 200zł również.

cef

> mbąk ma taki ogólny lucznik faili, jakoś 50

Legenda. Popełniam tam rocznie około 20-30
błędnych logowań i nigdy jeszcze nie zablokowali.
Więc musi być jakiś reset licznika.

Kamil Jońca

cef <cez...@interia.pl> writes:

> Legenda. Popełniam tam rocznie około 20-30
Nie legenda. Tak na pewno było jeszcze "jakiś"[1] czas temu.
Być może stwierdzili że to głupota i wyłączyli.

KJ
[1] możemy tu mówić o czasie typu 10 lat temu.

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

PiteR

in <news:c5ef0fc4-8a09-41a9...@googlegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

> Jak ktoś załatwia większe sprawy gotówką to pewnie.

Nie wiem czy większe. Warto mieć. Zmieniam pogląd z karto entuzjasty.
Zderzenie z Polską dzień pierwszy paliwo 336zł, laboratorium krwiopijcy
206zł, intermarche 87zł, apteka 77zł.

W Intermarche czynnym w niedzielę tłumy. To jednak biedy nie ma?

Takie paragony pod setkę zł to jest papierek 20 funtów
to ja go nie wyciągam często w UK. Cisnę budżet.
Kuriozum.

Dawid Rutkowski

Ale co, gotowizną wszystko?
I też żeś se "koszyk Kaczyńskiego" sprawił.
I pełen bak.
I to porównujesz z kawalerką w Lądku.

A ten intermarche to biblioteka czy poczta?
Czy też ***** *** w ten sposób?

Biedy nie ma, ale wyciągi z karty ostro poszły w górę.
Co poradzić, póki się bilansuje (podwyżki, dorabianie) to martwić się nie ma co.
Ale zaraz przyjdzie roczne rozliczenie prądu.
Pamiętam jak pirównywałem G11 z G12W to całość kWh była poniżej 50gr.
Teraz e.on (d. innogy, d. rwe, d. stoen) przysłał wycinkę lasów z pochwałą pinokia i "niskimi cenami", gdzie sama energia jest ponad 50gr...

A w przyszłym roku okaże się, ile będzie dopłaty podatku.
Ale to już po wyborach będzie.

PiteR

in <news:20873ef8-139d-482f...@googlegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

> Ale co, gotowizną wszystko?

ta, bo w weekend przelewy nie chodzą. Karty puste.

Czemu nie może byc w PL tak że dzwoni do mnie kochanka i mówi
misiaczku jestem właśnie w sklepie, widze fajne butki
poratujesz coś? 200?

Naciskam enter i za chwile pojawiają sie na jej koncie.

> I też żeś se "koszyk Kaczyńskiego" sprawił.
> I pełen bak.
> I to porównujesz z kawalerką w Lądku.
>
> A ten intermarche to biblioteka czy poczta?
> Czy też ***** *** w ten sposób?

No własnie nie wiem jeszcze ale sie dowiem. Zgaduję że poczta.
Kasjerki bliskie omdlenia.

Dawid Rutkowski

niedziela, 11 września 2022 o 21:13:48 UTC+2 PiteR napisał(a):
> in <news:20873ef8-139d-482f...@googlegroups.com>
>
> ta, bo w weekend przelewy nie chodzą. Karty puste.

Kredytówki raczej nie są puste (sprawdzić czy nie citek wzięty w promo,
gdzie cały limit - niemały, bo sprytny citek nie pizwala samemu ustalić
tylko wali między oczy maksymalnym wychodzącym ze zdolności - poszedł na jakieś pierdółki już dawno, a ZTCP każa spłacać tylko 2% długu + oczywiście odsetki).
Albo to takie kredytówki jak w reportażu o upadłości konsumenckiej i wspomnienia sprzed kryzysu z 2008, gdy banki - było więcej niż teraz - przesyłały bez pytania kredytówki gotowe do aktywacji: "bank X przysłał kartę na 1000, poszło, bank Y na 1500, też poszło".

Z drugiej strony jak puste to skąd przelewać? Z oszczędności w UK?

> Czemu nie może byc w PL tak że dzwoni do mnie kochanka i mówi
> misiaczku jestem właśnie w sklepie, widze fajne butki
> poratujesz coś? 200?
>
> Naciskam enter i za chwile pojawiają sie na jej koncie.

Jak nie może jak jest, i to nawet za darmo?
express elixir - jak upierasz się przy enter - ale to zwykle płatne (darmowe w santander oraz 4/mc w citku) - oraz przelew na telefon,
ten darmowy chyba wszędzie (ale tylko z apki).
Nawet pan "kawa mrożona, brać póki mrożona" to na plaży promował i to już w zeszłym roku, ludzie się dowiadywali o tej metodzie.

Kochanka wyluzowana, iść na zakupy bez pieniędzy...
Może to jakiś sposób odwyku?
Ale wszystko spieprzą te cholerne telefony... ;>

> No własnie nie wiem jeszcze ale sie dowiem. Zgaduję że poczta.
> Kasjerki bliskie omdlenia.

Chyba że to nie świeże tylko sprzed 2 tygodni - ostatnia niedziela sierpnia jest "handlowa".
Trza wydać 300+.
W tym roku szybko wypłacają.

MARTINA KIERSTEIN

Oferta usług finansowych pomiędzy osobami fizycznymi.

Witam panie i panowie
Przedstawiam się Martinie Kierstein, międzynarodowej pożyczkodawcy zamieszkałej we Francji. Przychodzę z tą obecnością, aby przedstawić Państwu moje usługi finansowe, które sięgają do 5 000 000 € z roczną stawką 3,75% na okres od 1 roku do 35 lat.
Moje usługi są legalne i bardzo rzetelne. W przypadku wszystkich wniosków o finansowanie proszę o kontakt pod tym adresem: (robert....@gmail.com)