franki

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Oct 1, 2022, 3:41:39 PMOct 1
Dobry wieczór!
Przejrzałem ofertę mBanku, Santandera, Aliora, CA, PKO BP i paru innych,
i nie widzę nigdzie lokat ani rachunków oszczędnościowych w CHF dla
klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów
odpada (właśnie się z niego wynoszę).

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

jaouad zarrabi

Oct 1, 2022, 6:05:56 PMOct 1
Buy diamond watches, women's and men's diamond jewelry at our NYCs Diamond Jewelry Store up to 80% off!
ItsHot Diamond Jewelry Store NY offering genuine diamond watches and a full line of Mens & Womens Diamond Jewelry. View Our Diamond Jewelry Online or Visit Our New York Jewelry Store at 48 West 48th St., Suite 302, New York, NY 10036.
We are a premier NYC jewelry company with an established storefront located in the heart of New York city's Diamond Jewelry district. We specialize in the creation and wholesale of a wide array of exquisite designs of Men's Diamond Watches, Women's Diamond Watches and Diamond Jewelry including Rings, Earrings, Bracelets, Necklaces, Pendants, and more.
We strive for the highest degree of customer satisfaction by offering quality merchandise, amazing selection, incredible prices, and one of the leading customer service departments in the industry that delivers 24/7 customer support.
https://www.itshot.com/?A=3114

J.F

Oct 3, 2022, 5:18:34 AMOct 3
On Sat, 1 Oct 2022 19:41:36 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann'
Mierzejewski wrote:
> [...]
> klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
> takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów

Czemu? Nowy przez pewien czas moze byc fajny.

J.

Poldek

Oct 4, 2022, 4:50:40 PMOct 4
W dniu 2022-10-01 o 21:41, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
> [...]
> klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
> takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów

Co masz na myśli "ulokować"?
Konta we frankach są.

Robert_DF

Oct 5, 2022, 2:29:26 PMOct 5
W dniu 04.10.2022 o 22:50, Poldek pisze:

> Co masz na myśli "ulokować"?
> Konta we frankach są.

są, ale znasz jakieś oprocentowane? i najlepiej z możliwością wpłaty
gotówkowej...

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
robertsierant.pl

Poldek

Oct 9, 2022, 7:39:47 PMOct 9
W dniu 2022-10-05 o 20:29, Robert_DF pisze:

> są, ale znasz jakieś oprocentowane? i najlepiej z możliwością wpłaty
> gotówkowej...

Oprocentowanych nie znam.
Sądziłem, że wypłata gotówkowa własnych pieniędzy z konta w banku jest
"zawsze" możliwa w okienku tego banku, ale już się przekonałem, że tak
nie jest. Tzn. nie można wypłacić pieniędzy EUR/USD wchodząc z ulicy do
oddziału banku. Podobno można po wcześniejszym umówieniu się, ale czy to
prawda - tego nie sprawdzałem. Sądzę, że to by było trochę głupie, gdyby
faktycznie tak było. Tzn. byłaby to zachęta do okradania banków w
dniach, które wcześniej sobie odpowiednio można zaplanować.

ALE, konta "oszczędnościowe", czyli oprocentowane mają to do siebie, że
właśnie łatwo na nie wpłacić pieniądze, ale trudno wypłacić.

ALE po co w ogóle wypłacać w dzisiejszych czasach gotówkę w walucie w
większej ilości? Rozumiem powiedzmy do paru tysięcy, żeby mieć przy
sobie na bieżące wydatki np. podczas ucieczki przed wojną. Ale duże sumy
w gotówce, to nie tylko łatwo stracić, że jeszcze można guza zarobić
przy tej okazji.