Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję

Marek

Witam,
limit wypłat gotówkowych w kk jaką posiadam jest równy połowie całego
limitu karty. Jeśli karta na limit 10k, to tylko 5k można max.
wypłacić w bankomacie, reszta tylko przez transakcję kartą (z tej
karty nie można robić przelewów). Czy jest jakiś serwis płatności (
oprócz paypal), za pomocą którego mogę dokonać takiej operacji:
usługodawca przekieruowuje mnie do formularza płatności kartą, podaje
nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności,
operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na
wskazany nr rachunku.

--
Marek

Kris

W dniu piątek, 25 października 2013 15:23:25 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> limit wypłat gotówkowych w kk jaką posiadam jest równy połowie całego
> limitu karty. Jeśli karta na limit 10k, to tylko 5k można max.
> wypłacić w bankomacie,

Wypłacasz środki z KK w bankomacie?
W sumie kto bogatemu zabroni.
> [...]
> nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności,
> operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na
Żabka.
http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

luc

W dniu piątek, 25 października 2013 15:23:25 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
Możesz sprawdzić skycash, ale tam chyba miesięczny limit zasileń z karty to 2k pln...

pzdrwm
luc

pws

W dniu piątek, 25 października 2013 15:30:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> Możesz sprawdzić skycash, ale tam chyba miesięczny limit zasileń z karty to 2k pln...

Ale w SkyCash jest 1,9% prowizji za wpłatę kartą, pomijam już ten miesięcy limit i 2 zł za wypłatę, więc póki co Płaz rządzi.
http://www.skycash.pl/cennik.html

Jest jeszcze YetiPay, gdzie wpłata kartą jest już darmowa, ale za to wypłata kosztuje aż 2% od kwoty wypłaty.
https://www.yetipay.pl/uzytkownik/oplaty.html

Wojciech Bancer

On 2013-10-25, Kris <kszys...@gmail.com> wrote:

[...]

> Wypłacasz środki z KK w bankomacie?
> W sumie kto bogatemu zabroni.

Przy braku prowizji za wypłatę, czy "rozpatrzenie/uruchomienie" to karta
bywa paradoksalnie tańsza niż kredyt gotówkowy z 5-8% prowizji
i ubezpieczeniem. :)

--
Wojciech Bańcer
pro...@post.pl

Marek

On Fri, 25 Oct 2013 06:28:11 -0700 (PDT), Kris <kszys...@gmail.com>
wrote:
> http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

Jak mnie wkr. serwisy, które mają wersje mobilne które
uniemożliwiają otwarcie linka, którego nie ma w wersji mobilnej.
Strony nie da się otworzyć w telefonie, więc mam pytanie: czyli po
prostu wydrukować sobie taki druk do zapłaty (taki sam jaki drukuję
płacąc na poczcie) ze swoim nr rachunku i iść do żabki z kartą?

--
Marek

sqlwiel

W dniu 2013-10-25 17:18, Marek pisze:
A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer konta,
nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne konto)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Marek

On Fri, 25 Oct 2013 17:28:29 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:
> A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer
konta,
> nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne
konto)

Myśłałem, że bez druku nie przejdzie :).

--
Marek

Marek

wrote:
> A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer
konta,
> nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne
konto)

Nie da się ad hoc, każą założyć jakaś kartę klienta, podać pesel. A
ja chce zapłacić rachunek kartą płatniczą bez tych ceregieli.
W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z
karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero
wpłacić na wskazany rachunek.

--
Marek

sqlwiel

W dniu 2013-10-28 15:59, Marek pisze:
> konta,
> konto)
>
> Nie da się ad hoc, każą założyć jakaś kartę klienta, podać pesel. A ja
> chce zapłacić rachunek kartą płatniczą bez tych ceregieli.

No to wybacz, to tak jakbyś chciał się nawalić, a nie pić tego świństwa :)
Ochrona przed praniem pieniędzy, albo co.

> W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z
> karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero
> wpłacić na wskazany rachunek.

Oddziały PKO służą do zamykania konta, wyłącznie.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Marek

On Mon, 28 Oct 2013 16:13:16 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:
> No to wybacz, to tak jakbyś chciał się nawalić, a nie pić tego
świństwa :)
> Ochrona przed praniem pieniędzy, albo co.

A na poczcie jakoś o pesel i imię i nazwisko nie pytają jak płaci się
rachunki :-). Chyba od jakieś kwoty mogą (nie pamiętam konkretnie
jakiej).

> Oddziały PKO służą do zamykania konta, wyłącznie.

:-))

--
Marek