Infjärden Runt

0 views
Skip to first unread message

Micke Lundberg

unread,
May 20, 2009, 11:32:15 AM5/20/09
to Piteå CK
Någon som ska åka infjärden runt i morrn?
I så fall ses vi 10:00 vid COOP där "starten" är...

/Micke

Jonas Lundmark

unread,
May 25, 2009, 1:42:18 AM5/25/09
to pit...@googlegroups.com
Körde till ske-å via fällfors samtidigt som infjärden runt. Det blev en skön
tur på ca 10 mil, med en nysmord kedja!(fast det var fasen så segt i
backarna, jag hade med mig höjdmätaren och "värstingbackarna" på denna tur
maxade in på ca. 90-110 höjdmeter... lite knäckande när man ser hur de
sprätter upp för 500 höjdmeter på girot som ingenting..) Hoppas ni fick en
bra runda!
/Jonas


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: pit...@googlegroups.com [mailto:pit...@googlegroups.com] För Micke
Lundberg
Skickat: den 20 maj 2009 17:32
Till: Piteå CK
Ämne: [Piteå CK] Infjärden Runt
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages