Trist med förkylning!
Jo jajamensan man tackar o bockar för draghjälpen på första maj!!
Vilken grymt härlig tur och fint väder, sköna vägar o annat! Synd bara att
jag vart så trött :-)
Det första jag gjorde när jag kom hem var att... smörja kedjan!!! H-vete
vilket gnissel det var på slutet.
Nog får vi dra på lite fler långbrakare fram över, bara jag får lägga några
mil i benen innan.
I helg kör jag nog båda dagarna, MTB imorgon o löpning på söndag skulle jag
tro. Men vi har besök va släkt så drar ut när det blir en lucka så att säga,
så vi får köra ihop nån annan dag hoppas jag!
Rock on, och missa inte starten på Girot!
/jonas
-----Ursprungligt meddelande-----
Från:
pit...@googlegroups.com [mailto:
pit...@googlegroups.com] För Micke
Lundberg
Skickat: den 8 maj 2009 15:45
Till: Piteå CK
Ämne: [Piteå CK] Träning i Helgen