Re: partija - žmogaus teisių ir jų santykio su intelektine nuosavybe klausimai

Justas

to Aurelija Lukoševičienė, piratu...@googlegroups.com
Sveiki,

gerai, persiųsiu jūsų laišką kitiems. Susisieksime, jei kils klausimų ar
idėjų. :)

Pagarbiai,
Justas Mikalauskas

On 2012-03-09 19:15, Aurelija Lukoševičienė wrote:
> Sveiki,
>
> ieškojau kontakto su naująja Piratų Partija, pirmas po ranka
> pasitaikęs internetinis adresas buvo šis.
>
> Esu Aurelija, baigiau žmogaus teises ir intelektinės nuosavybės teisę,
> dirbu žmogaus teisių srityje, galvoju apie PhD žmogaus teisių ir INT
> srityje.
> Jei reikia konsultanto (savanorio, savaime suprantama) žmogaus teisių
> ir jų santykio su intelektine nuosavybe klausimais, sakykite,
> klauskite. Būtų įdomu padėti.
>
> Gero vakaro,
>
> Aurelija

> [...]

Justas Ingelevičius

to piratu...@googlegroups.com, Aurelija Lukoševičienė
Džiugios naujienos!

Mums itin reikia bendraminčių išmanančių šią sritį :) Greitai
piratupartija.lt puslapyje paleisime skyrelį skirtą narių/bendraminčių
mintims, jei turite kokių nors straipsnių nagrinėjančių žmogaus teisių
apsaugą ir intelektinės nuosavybės teisę, labai raginsiu juos
paskelbti puslapyje su norodomis į ankstesnius šaltinius, jei buvo
publikuoti anksčiau kitose svetainėse.

Justas Ingelevičius,
architektas

Mindaugas Stasiukonis