<<< Türklük Ateşi >>>

0 views
Skip to first unread message

♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥

unread,
Apr 3, 2007, 8:10:54 PM4/3/07
to admi...@googlegroups.com, akdeni...@googlegroups.com, Al...@googlegroups.com, anadolu...@googlegroups.com, anka_a...@googlegroups.com, ARIZ...@googlegroups.com, arkad...@googlegroups.com, asko...@googlegroups.com, askyol...@googlegroups.com, aydin...@googlegroups.com, ayd...@googlegroups.com, BeGoN...@googlegroups.com, benim-huznum-...@googlegroups.com, cybe...@yahoogroups.com, DeV...@googlegroups.com, dusuncep...@googlegroups.com, eskiveye...@googlegroups.com, fanatikfene...@googlegroups.com, fant...@googlegroups.com, gizli...@googlegroups.com, GooGL...@googlegroups.com, GriS...@yahoogroups.com, hekim...@googlegroups.com, hirk...@googlegroups.com, ilg...@googlegroups.com, imece...@googlegroups.com, karg...@googlegroups.com, Kayz...@googlegroups.com, Komi...@googlegroups.com, kurs...@googlegroups.com, liberal-i...@googlegroups.com, mat...@googlegroups.com, mus...@googlegroups.com, musluma...@googlegroups.com, neist...@googlegroups.com, ortak...@googlegroups.com, pax-ot...@googlegroups.com, payl...@googlegroups.com, pierre...@googlegroups.com, sehri_i...@googlegroups.com, sensizlik...@googlegroups.com, serkan...@googlegroups.com, slashd...@googlegroups.com, star...@googlegroups.com, suki...@googlegroups.com, tarta...@hotmail.com, tol...@googlegroups.com, turkce...@googlegroups.com, tutk...@googlegroups.com, vuslatgu...@googlegroups.com, yoru...@googlegroups.com, Zeb...@googlegroups.com, zem...@googlegroups.com, beyzade, çılgın yakamoz, damlalar, dost olmak, eksi, huzur, komik, mizah, royale, zevzek
 
Bu dünyada var mı senin bir eşin,
En kıymetli hazinen; Türklük ateşin.

Tarih yazmış bu milletin gücünü,
Alan yok mu kardeşinin öcünü?

Ey asil millet uyan artık uyan!
Tetiktedir sokmak için binbir yılan.

Dağlarda, taşlarda hep aynı destan.
İbret al geçmişe tutulan yastan.

Bir Türk bedel bütün cihana,
Eziyet etme gel Alparslan'a.



BANA ÖZELDEN YAZARSANIZ SEVNİRİM.
NEDEN DERSENİZ?
GRUPLARDA ADRESİM EPOSTA YOK OLARAK AYARLIDIR..

SEVİYELİ BİR PAYLAŞIM ADINA:

İYİ GÜNLER DİLERİM VE HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...


<=== SAYGILAR ===>

((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages