<<< Tual - Hala Aşksın Sen >>>

0 views
Skip to first unread message

♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥

unread,
Apr 4, 2007, 10:25:57 AM4/4/07
to admi...@googlegroups.com, akdeni...@googlegroups.com, Al...@googlegroups.com, anadolu...@googlegroups.com, anka_a...@googlegroups.com, ARIZ...@googlegroups.com, arkad...@googlegroups.com, asko...@googlegroups.com, askyol...@googlegroups.com, aydin...@googlegroups.com, ayd...@googlegroups.com, BeGoN...@googlegroups.com, benim-huznum-...@googlegroups.com, cybe...@yahoogroups.com, DeV...@googlegroups.com, dusuncep...@googlegroups.com, eskiveye...@googlegroups.com, fanatikfene...@googlegroups.com, fant...@googlegroups.com, gizli...@googlegroups.com, GooGL...@googlegroups.com, GriS...@yahoogroups.com, hekim...@googlegroups.com, hirk...@googlegroups.com, ilg...@googlegroups.com, imece...@googlegroups.com, karg...@googlegroups.com, Kayz...@googlegroups.com, Komi...@googlegroups.com, kurs...@googlegroups.com, liberal-i...@googlegroups.com, mat...@googlegroups.com, mus...@googlegroups.com, musluma...@googlegroups.com, neist...@googlegroups.com, ortak...@googlegroups.com, pax-ot...@googlegroups.com, payl...@googlegroups.com, pierre...@googlegroups.com, sehri_i...@googlegroups.com, sensizlik...@googlegroups.com, serkan...@googlegroups.com, slashd...@googlegroups.com, star...@googlegroups.com, suki...@googlegroups.com, tarta...@hotmail.com, tol...@googlegroups.com, turkce...@googlegroups.com, tutk...@googlegroups.com, vuslatgu...@googlegroups.com, yoru...@googlegroups.com, Zeb...@googlegroups.com, zem...@googlegroups.com, beyzade, çılgın yakamoz, damlalar, dost olmak, eksi, huzur, komik, mizah, royale, zevzek

www.theturkboard.com

1-Gözyaşı (Hala Aşksın Sen) - 03:47
2-Gelincik - 03:46
3-Acayip Kadın (Kendimi Tutuyorum) - 03:10
4-Düşünsene - 04:12
5-Burası Muş`tur - 05:51
6-Kabus - 04:39
7-Şarkılar Ne Olacak - 03:55
8-Türkan Sultan - Sadri Alışık (Film Gibi) - 03:41
9-Kara Günler Mevsimi - 04:55
10-Yalan - 03:37

İndirmek için tıklayın.

Dosya şifresi: www.mp3yap.org




BANA ÖZELDEN YAZARSANIZ SEVNİRİM.
NEDEN DERSENİZ?
GRUPLARDA ADRESİM EPOSTA YOK OLARAK AYARLIDIR..

SEVİYELİ BİR PAYLAŞIM ADINA:

İYİ GÜNLER DİLERİM VE HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...


<=== SAYGILAR ===>

((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages