Kimi sevsem.BEN

0 views
Skip to first unread message

hale yetiş

unread,
Sep 28, 2006, 2:59:40 PM9/28/06
to

>kimi sevsem,BEN...
>
>
>
>
>Attila ilhan son şiir kitabında"kimi sevsem,sen"diyor;
>"kimi
>sevsem sensin
>
>senden ibaret
>
>hepsini senin adınla çağırıyorum
>
>kimi sevsem sensin
>
>hayret
>
>in misin cin misin anlamıyorum."
>
>
>
>Elbette Attila İlhan gibi bir aşk gurusunun onca bilgeliğiyle anlamadığını
>ben anlayacak değilim;lakin hissettiğim odur ki.her sevdiğinde bir
>unutulmazdan izler yakalanlar ola ki,o'nda aslen kendilerini bulmuşlardır
>ve filhakika her yeni sevda masalında asıl arayıp durdukları kahraman da o
>unutulmazdan ziyade kendileridir..
>
>
>Binaenaleyh,malum mısrayı,"kimi sevsem,ben"diye yazmak ziyadesiyle
>mümkündür..
>
>Mısrayı virgülsüz ve sonunda soru işaretiyle okursak"kimi sevsem,ben"diye
>düşünür ademoğlu...
>
>Sorduğu soru kendisidir aslında;o yüzden sonunda bulduğu cevap da kendine
>benzer.
>
>Sevdiğini kendi gibilerinden seçer.
>
>O yüzden sevdalılarımızınher birinde bizden izler vardır.
>
>"kimi sevsek,"onda ruhumuzun farklı bir rengi yansır.
>
>Yavuklular albümümüz,pembeleşen,yeşeren.sararan,kanayan,katranlaşan
>aşklarımızdan bir ebemkuşağıdır.
>
>
>
>İster"kırbaç dili tutam tutam alevlenen"bir şehvet rüzgarı
>olsun,ister"bırakılınca korkudan gözleri sislenen"bir şefkat
>limanı...
>
>Her biri biziz;cümleten bileşkemiz...
>
>
>
>Her aşkta kendini aradığından,her sevdada bir benzerini bulur
>insan...
>
>Yoko Ono'da John Lennon'dan,Eva Braun'da Hitler'den,Havva'da Adem'denizler
>vardır.
>
>Latife'nin bir yanı Mustafa Kemal'dir,Mevhibe'nin bir yanı
>İsmet...
>
>
>Ama sonunda kendinden de sıkılır insan elbet.
>
>Gün gelir,terk edebilir en sevdiklerini bile...
>
>Bir tek yalnızlığımız,ömür boyu yalnız bırakmaz bizi...
>
>
>O YÜZDEN AŞK TEK KİŞİLİKTİR!
>
>
>nereye adlı ktabından alıntıdır..
>
>CAN DÜNDAR.
>


--
***h@le***
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages