Groups
Groups
Conversations
All groups and messages
Send feedback to Google
Help
Training
Sign in
Groups
Groups
pierrecardinn
Conversations
About
<=== Forumu Kızlar Yönetseydi Ne Olurdu??? ===>
0 views
Skip to first unread message
♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥
unread,
Mar 4, 2007, 9:17:52 PM
3/4/07
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
-şekerim şu konuyu kilitleyiver,ben tırnaklarımı törpülemeye gidiyorum.
-Forumun rengi böyle daha hoş oldu (ciiyak pembe )
-Hayatym bütün erkekleri banlatalımmı ne dersin.
-Bundan böyle forumun adı dişi kurt
-artık smileyler kel olmayacak
-bulusmalara erkek üyeleri istemiyorus..
-Erkek yöneticiler istemiyos
-genel olarak konular diyet-spor makyaj aşırlıklı olurdu
forum başlıklarını görür gibiyim
-dişi kurt sevgili bulma merkezi tıklayın yalnız kalmayın
-aldatıldığınızı nasıl anlarsınız
-akşam yemeğe ne pişirsek
-kadının sesi, foruma kulak verin
-Banu ablanıza derdinizi anlatın
-Hangi renk oje kullanıyorsunuz?
-Kac erkek aldattınız?
-Hiç bir erkege tokat attınızmı.
smileys ler zaten ayrı bi hikaye olurdu
:nasılsına yol smileysi:
:tırnaklarımı törpülüyorum smileysi:
:kilomu aldım smileysi:
:gözfarım akmış smileysi:
:pembe pancurlu bir evimiz olacaktı smileysi:
:bütün erkekler aynı smileysi:
:aldatıldım smileysi:
:yaşasın kötülük smileysi:
:ben farklıyım smileysi:
:alışveriş yapan smileys:
yada
:sürekli kıyafet değiştiren smileys:
<=== SAYGILAR ===>
((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages