<=== Forumu Kızlar Yönetseydi Ne Olurdu??? ===>

0 views
Skip to first unread message

♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥

unread,
Mar 4, 2007, 9:17:52 PM3/4/07
to
-şekerim şu konuyu kilitleyiver,ben tırnaklarımı törpülemeye gidiyorum.

-Forumun rengi böyle daha hoş oldu (ciiyak pembe )

-Hayatym bütün erkekleri banlatalımmı ne dersin.

-Bundan böyle forumun adı dişi kurt

-artık smileyler kel olmayacak

-bulusmalara erkek üyeleri istemiyorus..

-Erkek yöneticiler istemiyos

-genel olarak konular diyet-spor makyaj aşırlıklı olurdu

forum başlıklarını görür gibiyim

-dişi kurt sevgili bulma merkezi tıklayın yalnız kalmayın

-aldatıldığınızı nasıl anlarsınız

-akşam yemeğe ne pişirsek

-kadının sesi, foruma kulak verin

-Banu ablanıza derdinizi anlatın

-Hangi renk oje kullanıyorsunuz?

-Kac erkek aldattınız?

-Hiç bir erkege tokat attınızmı.

smileys ler zaten ayrı bi hikaye olurdu

:nasılsına yol smileysi:

:tırnaklarımı törpülüyorum smileysi:

:kilomu aldım smileysi:

:gözfarım akmış smileysi:

:pembe pancurlu bir evimiz olacaktı smileysi:

:bütün erkekler aynı smileysi:

:aldatıldım smileysi:

:yaşasın kötülük smileysi:

:ben farklıyım smileysi:

:alışveriş yapan smileys:

yada

:sürekli kıyafet değiştiren smileys:



<=== SAYGILAR ===>

((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages