<=== Gözlerin ===>

0 views
Skip to first unread message

♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥

unread,
Mar 13, 2007, 5:32:24 AM3/13/07
to

Bu kadar yakınken gözlerine,
Ellerinin sıcaklığı elimi kavuruyorken
Ve sözlerinden doğan nefes
hırşınca savuruyorken saçlarımı
Yüreğim sızladı.Çıkmadı heceler boğazımdan,
boğazım düğüm düğüm, hıçkırıklarım kesik.
Ağlamaklı gözlerim.

Yalancı bir gülüşle vedalaşırken
iki dost gibi,
ben yalancıydım
seni bilemem.

Dönüp ardıma bakacaktım,
senin bakmayacağından korktum;
Yürüdüm,
gittim.

Beni bekleme diyeceğim
ama sen yine de bekle beni;
O yarım kalan cümlelerimi,
sana akan bir ırmak gibi
söyleyeceğim.
Ey gönlümün ilahi aşkı!
Sana sevgi sözcükleri dizeceğim.

Volkanlar depreşiyor içimde,
içimde sen,
dışımda sen.
Seni senin gibi,
seni yağmurlu günlerin güneşi
ve seni damarlarımdaki ben gibi
bedenime gömeceğim.






<=== SAYGILAR ===>

((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages