0 views
Skip to first unread message

Saadet Partisi Konya Mitingi: Cuma Saat 17.30 da Hükümet Meydanında

unread,
Jul 19, 2007, 1:35:57 PM7/19/07
to pierre...@googlegroups.com
Saadet Mitingi Cuma günü

Erbakan ve Kutan'ın katılacağı Saadet Partisi Mitingi Cuma günü 17:30'da Konya Hükümet Meydanı'nda gerçekleştirilecek. Mitingin Saadet'in gövde gösterisine dönüşeceği bekleniyor.

Erbakan ve Kutan'ın katılacağı Saadet Partisi Mitingi Cuma günü 17:30'da Konya Hükümet Meydanı'nda gerçekleştirilecek. Mitingin Saadet'in gövde gösterisine dönüşeceği bekleniyor.

Erbakan finali Cuma günü 17:30'da Konya'da yapacak. Mitingin şimdiden büyük ilgi göreceği ve Saadet Partisi'nin seçmenlerine barajı aşacaklarının göstergesi olarak son mesajı olacağı ifade ediliyor.

Miting için bütün hazırlıkların tamamlandığı ve Konya tarihinin en büyük mitinglerinden birisi olacağını iddia eden Saadetliler, Konya'da zaten yüksek bir oy potansiyeline sahip olduklarını ve Türkiye'de de baraj problemlerinin olmadığını ifade ettiler.

www.22temmuz2007.net


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages