♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥
unread,Feb 24, 2007, 6:24:23 PM2/24/07Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Soru : 35r17;den sonra çocuk yapmak doğru mudur ?
Cevap : Hayır, 35 tane yeterli görünüyor.
Soru : Bebeğimiz geçen hafta dünyaya geldin. Karım ne zaman kendini iyi hissetmeye ve normal davranmaya başlayacak?
Cevap : Çocuklar ayrı eve çıktıkları zamanr30;
Soru : Ben ve kocam çok çekiciyizdir. Eminim ki bebeğimizde reklamlara çıkmak için yeterince güzel olacak. Bu konuda kiminle bağlantı kurabiliriz.
Cevap : Terapistinizle.
Soru : Kusmalarımın hamileliğin sabah bulantılarından mı, yoksa grip olduğumdan mı kaynaklandığını nasıl bilebilirim ?
Cevap : Eğer gripseniz, iyileşirsiniz.
Soru : Hamileliğim ilerledikçe, yabancılar bana daha çok gülümsemeye başladı. Neden ?
Cevap : Çünkü onlardan daha şişmansınız.
Soru : Anne sütünü saklamak için en uygun yer neresidir?
Cevap : Göğüsleriniz.
Soru : Bir bebeğin dişli doğması ne anlama gelir.
Cevap : Bebeğin annesinin, bebeği emzirme ile ilgili planlarını tekrar gözden geçirmek isteyebileceği anlamına gelir.
Soru : Doğum hemeroid sebebi olabilir mi ?
Cevap : Doğum, bahane bulmak istediğiniz her şeyin sebebi olabilir.
Soru : Bebeği ne zaman sütten kesmek gerekir.
Cevap : Dişleri çıktığı zaman.
Soru : Atılan çocuk bezlerine ne oluyor ?
Cevap : Kimyasal bir savaş durumunda kullanılmak üzere Orta Batır17;da bir siloda toplanıyorlar.
<=== SAYGILAR ===>
((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))