<=== Doğumla ilgili Müthiş komik Espriler…Hamileler mutlaka okusun…veya kocaları ===>

0 views
Skip to first unread message

♥♥ <=SLASH_ 007=> ♥♥

unread,
Feb 24, 2007, 6:24:23 PM2/24/07
to
Soru : 35r17;den sonra çocuk yapmak doğru mudur ?

Cevap : Hayır, 35 tane yeterli görünüyor.


Soru : Bebeğimiz geçen hafta dünyaya geldin. Karım ne zaman kendini iyi hissetmeye ve normal davranmaya başlayacak?

Cevap : Çocuklar ayrı eve çıktıkları zamanr30;


Soru : Ben ve kocam çok çekiciyizdir. Eminim ki bebeğimizde reklamlara çıkmak için yeterince güzel olacak. Bu konuda kiminle bağlantı kurabiliriz.

Cevap : Terapistinizle.


Soru : Kusmalarımın hamileliğin sabah bulantılarından mı, yoksa grip olduğumdan mı kaynaklandığını nasıl bilebilirim ?

Cevap : Eğer gripseniz, iyileşirsiniz.

Soru : Hamileliğim ilerledikçe, yabancılar bana daha çok gülümsemeye başladı. Neden ?

Cevap : Çünkü onlardan daha şişmansınız.


Soru : Anne sütünü saklamak için en uygun yer neresidir?

Cevap : Göğüsleriniz.


Soru : Bir bebeğin dişli doğması ne anlama gelir.

Cevap : Bebeğin annesinin, bebeği emzirme ile ilgili planlarını tekrar gözden geçirmek isteyebileceği anlamına gelir.



Soru : Doğum hemeroid sebebi olabilir mi ?

Cevap : Doğum, bahane bulmak istediğiniz her şeyin sebebi olabilir.


Soru : Bebeği ne zaman sütten kesmek gerekir.

Cevap : Dişleri çıktığı zaman.



Soru : Atılan çocuk bezlerine ne oluyor ?

Cevap : Kimyasal bir savaş durumunda kullanılmak üzere Orta Batır17;da bir siloda toplanıyorlar.



 

<=== SAYGILAR ===>

((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ·š£âšhºº7¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages