INFORMACIÓ AL BLOC

Joan Ramon

to Pioners i Caravel·les
Hola a totes i tots,

Al bloc he penjat informació.

--Avís--
Aquest missatge electrònic es dirigeix només al seu destinatari. Pot contenir informació privilegiada o confidencial i/o dades de caràcter personal regulades per la Llei Orgànica de Protecció de Dades i la Llei de Serveis de la Societat de la Informació. Si Vostè no n'és el destinatari, ha de saber que la seva lectura, còpia i ús està prohibida. Li preguem que ens avisi immediatament per aquesta mateixa via i que procedeixi a la seva destrucció.

--
Has rebut aquest missatge per que estas subscrit al Grup "picnuredduna"
de Grupos de Google.

diana gomila

to picnur...@googlegroups.com
joan ramon jo nose si podré venir perque a la tarda ens han de donar la copa i tot despres del partit de les de FEV aixi que si vénc serà a la nit o al diumenge. així que, on es fa el sant jordi?
Diana:)

Date: Wed, 21 Apr 2010 13:00:08 -0700
From: joanram...@gmail.com
Subject: INFORMACIÓ AL BLOC
To: picnur...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/picnuredduna?hl=caJoan

" ¿Sabes cómo tener tus amigos de Facebook en Messenger?" Entra aquí

alba jimenez serra

to picnur...@googlegroups.com
JOANRA JO NO PUC ANAR ME SAP GREU!:s

From: diana...@hotmail.com
To: picnur...@googlegroups.com
Subject: RE: INFORMACIÓ AL BLOC
Date: Thu, 22 Apr 2010 18:24:38 +0200

Jesus Muñoz Almazan

to picnur...@googlegroups.com
Equip de caps (que no només esta Joanrra),

M'haureu de perdonar perquè, ja se que vaig confirmar la meva assistència amb antelació i a més me he planificat lo millor possible per la ocasió, però m'han sorgit treballs escolars a última hora que me fan impossible anar-hi... us deman perdó a tots per la possible planificació.

Us estima amb locura,

Jesús

Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection. Sign up now.

clara alba herranz mochales

to picnur...@googlegroups.com
Be, lo mateix que en Jesus, la meva germana ho sentim pero no podem anar, ens sap molt de greu.

From: lunati...@hotmail.com

To: picnur...@googlegroups.com
Date: Thu, 22 Apr 2010 20:03:10 +0200

aura moyà aguiló

to picnur...@googlegroups.com
jo tenc e dissabte igual k na Diana i diumenge tenc torneig així k no vendré. esper k vagi bé.

deeeew!!!!

From: lunati...@hotmail.com

To: picnur...@googlegroups.com
Date: Thu, 22 Apr 2010 20:03:10 +0200

aina vilchez

to picnur...@googlegroups.com
jo no hi puc anaar encara tenc assajos a  n'es conservatori des de les 9 fins les 6
tenia pensat anar-hi pero tenc aixo
me sap greu ...
fins dia 1!!!