INFORMACIÓ

1 view

Joan Ramon

to Pioners i Caravel·les

Hola a totes i tots,

Ahir dissabte vàrem estar comentant els següents temes, que a continuació vos detallo.

- DISSABTE DIA 22:   (Necessitam confirmació d’assistència abans de dimecres)

Les unitats de Llops i Ferrerets ens han demanat una mica d’ajuda. Aquest dissabte fan una gimcana per Palma i necessiten persones que puguin donar un cop de ma en els diversos punts de control.

Així que el pla és el següent: El dissabte a les 9.30 hores del matí, ens veurem a la Plaça d’Espanya (enfront del Bar Cristal). Els caps de Llops i Ferrerets ens explicaran quina serà cada una de les nostres funcions.

La proposta és quedar a dinar per Palma i després pujar a Palmanyola per a fer Cau normal de 16.30 a 19.00 hores.

Necessitam saber quants vendreu, és important per a poder organitzar la gimcana !!!

- DIUMENGE DIA 30: (Necessitam confirmació d’assistència)

Es torna a fer el CLEAN UP THE MED. La jornada de neteja de la mediterrània que ja es va organitzar l’any passat.

Aquest any netejarem prop de 7 Km de dunes i litoral que van des de l’Arenal d’en Casat a la Colònia de Sant Pere als termes municipals de Santa Margalida i Artà.

L'horari previst és:

9’00 - Sortida dels autocars (lloc a concretar segons els participants)
10:00 Arribada als punts d’inici de la neteja
10:30 Inici de la neteja
12:00 Fi de la neteja
De 12'00 a 13'30 Temps de jocs i nedar
14’00 Dinar a la plaça de Son Serra
15:30 Temps de jocs i nedar
17:30 Sortida dels autocars

Recomanacions:

- Crema solar
- Gorra
- Calçat fermat
- Motxilla petita
- Cantimplora amb aigua

Cada participant ha de dur el berenar i el dinar.

Trobareu més informació a la web del MEGM ( presentació del projecte, mapa, ... )

DISSABTE DIA 19 DE JUNY:

Fi de curs al Cau. Aquest dia, es farà una festa com a finalització de les activitats habituals dels dissabtes.

Hauríem de pensar què volem fer per a contribuir a la festa. Muntar una exposició de fotografies de tot l’any, preparar qualque tipus de representació (ball, música, espectacle...)

ACTIVITAT D’AVENTURA AL CAMPAMENT: (Necessitam la vostra opinió)

Vàrem explicar les propostes que tenim per a fer activitats d’aventura al campament. Hi trobareu més informació a la web que hem creat pel CAMPAMENT 2010.

PEL PROPER DISSABTE HAURÍEM DE SABER LA VOSTRA OPINIÓ AL RESPECTE, es a dir, quina activitat hem de triar inicialment !!

--Avís--
Aquest missatge electrònic es dirigeix només al seu destinatari. Pot contenir informació privilegiada o confidencial i/o dades de caràcter personal regulades per la Llei Orgànica de Protecció de Dades i la Llei de Serveis de la Societat de la Informació. Si Vostè no n'és el destinatari, ha de saber que la seva lectura, còpia i ús està prohibida. Li preguem que ens avisi immediatament per aquesta mateixa via i que procedeixi a la seva destrucció.

--
Has rebut aquest missatge per que estas subscrit al Grup "picnuredduna"
de Grupos de Google.

diana gomila

to picnur...@googlegroups.com
A jo m'és absolutament impossible venir el dissabte 22, perquè tenc partit i el diumenge 30 perquè seré al Campionat d' Espanya.
Diana :)

Date: Sun, 16 May 2010 03:23:51 -0700
From: joanram...@gmail.com
Subject: INFORMACIÓ
To: picnur...@googlegroups.com

¿Sabes que Hotmail tiene capacidad de almacenamiento ilimitada?

juan barcelo busquets

to picnur...@googlegroups.com
hola buenas yo podre estar el sabado  nos  vemos en el cristal un saludo  a todos

Date: Sun, 16 May 2010 03:23:51 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com

Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection. Sign up now.

andrea herranz mochales

to pios nureddun
na clara i jo si que podem venir per ajudar en la gimcana.
Dew :D

From: solo...@hotmail.com
To: picnur...@googlegroups.com
Subject: RE: INFORMACIÓ
Date: Tue, 18 May 2010 19:33:25 +0200

Con las alertas de Hotmail no perderás detalle de tu correo. ¡Contrátalo ya!

Pau Solé Ferrer

to Pau Solé Ferrer
Jo dia 22 si q venc!!!
pero dia 30 no podre :(

Date: Sun, 16 May 2010 03:23:51 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com

¿Sabes que Hotmail tiene capacidad de almacenamiento ilimitada?

Barbara... dorisss coiradas perez

to picnur...@googlegroups.com
yo a la gimcana de dissabte dia 22 no puc venir ho sentooo.... besoss
barbara

Date: Sun, 16 May 2010 03:23:51 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com

maria bonet arbos

to picnur...@googlegroups.com
aquest dissabte no puc venir a la gincana pero al cau segurament si!:)

Familia Colom Nicolau

to picnur...@googlegroups.com
Martí: jo vendré a sa gincana i s'horabaixa

aina vilchez

to picnur...@googlegroups.com
jo no puc anar   ajudar per fer sa gincana perquè tenc assaig a n'es
conservatori,però s'horabaixa vendré
   aina

Date: Fri, 21 May 2010 09:29:19 +0000
From: ain...@yahoo.es
To: picnur...@googlegroups.com

¿Sabes que La Gente de Hoy tiene GUARDAESPALDAS contra el Spam?

irene grau campello

to irene grau
Jo no puc anar a lo de sa gimcana ja que tenc que estodiar, però per s'horabaixa si que podré anar.
:D.

From: aurita...@hotmail.com

To: picnur...@googlegroups.com
Date: Fri, 21 May 2010 19:06:06 +0200

¿Sabes que Hotmail tiene capacidad de almacenamiento ilimitada?

pere joan palou garcia

to picnur...@googlegroups.com
jo vendré es dematí i s'horabaixa.
PD: nooo na diana i n aura a nes campeonat d espanya valla representants de es volley mallorqui

diana gomila

to picnur...@googlegroups.com
ja ja ja moolt graciós pere!¬¬
a mes, jo ja no vaig amb n'aura ella ja va anar a n'es de juveniils!

Date: Fri, 21 May 2010 22:25:03 +0200
From: pera...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com

¿Sabes que Hotmail tiene capacidad de almacenamiento ilimitada?

dani higon

to picnur...@googlegroups.com

Doncs jo,

rompent amb la tradició, vendré a la gimcana però per la tarda m'en vaig a porreres,

Adéu siau

"Del lado oscuro de Internet protegido estar puedes." ¡Descárgate gratis Internet Explorer 8!

aura moyà aguiló

to picnur...@googlegroups.com
pere akest any na diana i jo hem jugat en diferents categories i jo vaig anar a nes campeonat fa tres setmanes . . .  xDD

¿Sabes que La Gente de Hoy tiene GUARDAESPALDAS contra el Spam?

clara alba herranz mochales

to picnur...@googlegroups.com
Jo a sa netetja de sa platja venc, pero sa meva germana no, perque ha d'estudiar.

Date: Sun, 16 May 2010 03:23:51 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com

elan montes de oca

to picnur...@googlegroups.com
Bones!!
Per fi de curs podriem venir a tocar un colega i jo.
Es una proposta que tenc.

Bé dioso i salut per tots!

From: clara_...@hotmail.com

To: picnur...@googlegroups.com