Dissabtes 10 i 17 d'abril

diana gomila

to picnur...@googlegroups.com
Hola, em sap greu però aquests dos dissabtes no podré venir. Dia 10 tinc entreno de 5 a 7 i dia 17 tenim Campionat de Balears.
Diaana:)

¿Quieres navegar seguro? Hazlo con Internet Explorer 8

nuevo gonzalo

to picnur...@googlegroups.com
La cuadrilla de añana es situa al suroest d' Álaba amb els municipis de  Añana, Armiñón, Berantevilla, Cuartango, Iruña de Oca, Lantarón, Ribera Alta, Ribera Baja, Valdegovía y Zambrana la sede de la cuadrilla esta en Rivabellosa en ribera Baja.
els allotjamentes k he trobat alla son camping agosto-----> villanañe (Valdegovia) y camping el roble verde----> a Nuvilla Ribera alta

punts d'interes a la wep y també hi ha tres empreses de serveis turistics (esports d'aventura) nou excursions proposades i una ruta d'aproximadament un dia per tota la cuadrilla per mes interes la wep es http://www.cuadrilladeanana.es/es/ per mes informacio ido desabte k ve jo dure akestes fulles fotocopiades

gracies per la vostra atenció A juanra ja me enterat de tot bueno casi tot el campament

¡Lucha por tus ídolos o hunde al personajes que quieras! ¡Vota a favor o en contra de los más famosos! ¡Nuevo MSN Populus!