VIDEO CAMPAMENT

Joan Ramon

to Pioners i Caravel·les, AINA DOMINGUEZ
Hola a totes i totes,

Ja tenim el vídeo del campament !!

El proper dissabte dia 28, proposam quedar al Cau, a les 20'30 hores del vespre, per a veure el muntatge tots junts.

La proposta és:

- Projectar el vídeo
- Sopar tots junts (tothom hauria de dur menjar per a compartir)
- També queda oberta l'opció de quedar a dormir al Cau..  o no.... el que vulgueu.

Per a organitzar el tema del sopar, tal vegada hauríem de confirmar l'assistència i el que durà cadascú de nosaltres per a compartir.

Jo duré coca de trempó

Esperam les vostres respostes.

Joan Ramon   (i l'equip tècnic del muntatge, Dani, Jesús i Sebastià)

--Avís--
Aquest missatge electrònic es dirigeix només al seu destinatari. Pot contenir informació privilegiada o confidencial i/o dades de caràcter personal regulades per la Llei Orgànica de Protecció de Dades i la Llei de Serveis de la Societat de la Informació. Si Vostè no n'és el destinatari, ha de saber que la seva lectura, còpia i ús està prohibida. Li preguem que ens avisi immediatament per aquesta mateixa via i que procedeixi a la seva destrucció.

Pau Solé Ferrer

to Pau Solé Ferrer
Jo no podre venir, si donau una copia del video me'l podrien dur en dani, n'alex o en pere es dia seguent al mallorca??

Gracis!

Date: Sat, 21 Aug 2010 08:50:04 -0700
From: joanram...@gmail.com
Subject: VIDEO CAMPAMENT
To: picnur...@googlegroups.com; ain...@gmail.com
--
Has rebut aquest missatge per que estas subscrit al Grup "picnuredduna"
de Grupos de Google.

Júlia Ferrer Ortas

to picnur...@googlegroups.com
Hola! A mi, si me deixau, també vos vendré a veure encara que no surti a nes DVD ni res de res d'això, però per una vegada que no tenc res i puc venir...
Supòs que duré una truita de patata si vos pareix bé.
: )

Júlia

Date: Sat, 21 Aug 2010 08:50:04 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com; ain...@gmail.com

Júlia Ferrer Ortas

Date: Sat, 21 Aug 2010 08:50:04 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com; ain...@gmail.com

Joan Ramon

to picnur...@googlegroups.com

Hola Júlia,

I es clar que te deixam venir, estarem encantats de que venguis.

Ens veiem dissabte,

Joan Ramon

Date: Sun, 22 Aug 2010 22:24:03 -0700
From: joanram...@gmail.com
Subject: Re: VIDEO CAMPAMENT
To: picnur...@googlegroups.com

aura moyà aguiló

to picnur...@googlegroups.com
jo supos k vendre i encara no se k dure si un cas mirare lo k dura sa gent i ja mirare de dur algo ^^

deeeew!!!!

Date: Sat, 21 Aug 2010 08:50:04 -0700
From: joanram...@gmail.com
To: picnur...@googlegroups.com; ain...@gmail.com

andrea herranz mochales

to pios nureddun
Na Clara i jo també vendrem i durem ensalada de pasta.
Dew :D

From: aurita...@hotmail.com
To: picnur...@googlegroups.com
Date: Mon, 23 Aug 2010 22:05:43 +0200

Familia Colom Nicolau

to picnur...@googlegroups.com
Jo vendre amb un amic. Durem gelatina.
Mo'veim!!

Aina Estrades Bauzá

to picnur...@googlegroups.com
Hola! Com va s'estiu?
Jo no podré venir. Però li podeu donar es CD a n'en Pere.
Un beso!

mar guasp rubio

to picnur...@googlegroups.com

 Hola, na Maria bonet i jo tambe venim! :)
ja vorem que duim.
i al final quedam a dormir?
besos

nuevo gonzalo

to picnur...@googlegroups.com
hola jo vendre pero nomes a veure el video i sopar no se si vendre amb algu mes degut a k despres hi ha festa xd

de menjar sere original i dure les meves famoses salxixes xd

Jesus Muñoz Almazan

to picnur...@googlegroups.com
Bones a tota sa golferia,

En Dani el Higón i jo durem un PASTÍS DE XOCOLATA que estarà boníssim.
També n'Olliver Estràstrom, l'anteriorment citat i en Jesús "30 cm" Muñoz anirem a sobarla allà al Kau.

Fins demà fieras,

Jesús

From: gonzal...@hotmail.com

To: picnur...@googlegroups.com
Date: Fri, 27 Aug 2010 19:08:47 +0200

hola jo vendre pero nomes a veure el video i sopar no se si vendre amb algu mes degut a k despres hi ha festa xd

de menjar sere original i dure les meves famoses salxixes xd

Itziar Iraizoz Vicens

to Escoltes
jo tambe vendre i ja vore que duc!

From: lunati...@hotmail.com