نت ورک قانونی و معتبر در ایران

Sarinoo Nikzad

sarinoo

Network Marketing

درود فراوان بر شما خواننده گرامی :

آیا می دانید بازاریابی شبکه ای قانونی شده است؟

بلی درست متوجه شدید بازاریابی شبکه ای یا نت ورک مارکتینگ قانونی شد!
با این تفاوت که این بار با نظارت مستقیم دولت انجام می شود و هیچ کس
نگران نیست که پول یا اجناسش توسط افراد سود جو به سرقت برود.
در این میان من از بین شرکت های دارای مجوز بهترین آنها یعنی تکسو را انتخاب کردم و به شما هم توصیه می کنم اگر دوست دارید نت وورک کار کنید توی همین شرکت بیایید!!!
09375443163

آماج و هدفهای شرکت تکسو
کار آفرینی برای تولید کنندگان کالای هنری
سرمایه گذاری در بخش توسعه آثار فرهنگی ، هنری و صنایع دستی
ایجاد کارگاههای تولیدی آثار هنری و صنایع دستی
حمایت از تولید و صادرات بخش خصوصی
کار آفرینی برای استعدادهای جوان در امر بازاریابی و فروش
به کارگیری بازاریابان و فروشندگان کهنه کار با استفاده از روشهای نوین بازاریابی
حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور
به کار گیری هر چه بیشتر تکنولوژی و فن آوری روز جهان در بخش سنتی ایرانی
پیشرفت و توسعه بازار صنایع دستی
معرفی هر چه نمایان تر هنر و فرهنگ ایران به جهان
ایجاد برند جهانی تکسو
تصویر مجوز شرکت تکسو برای
بازاریابی شبکه ای
شماره مجوز : 42/578909
اول تحقیق کنید و از قانونی بودن کارتان مطمئن شوید.سپس با من تماس بگیرید و اطلاعات خود را در مورد موفقیت تکمیل کنید.
09375443163
برای ثبت نام نیاز به خرید یا پرداخت هیچ پولی نیست.می توانید وارد سایت تکسو دات آی آر شوید.و از قسمت ثبت نام مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.هر سوالی داشتید با شماره همراه من تماس بگیرید.
در هنگام ثبت نام از شما کد معرف خواهد خواست که بنده کد خود را در زیر نوشته ام . از آن استفاده کنید.
tak100484a
بعد از زدن کد باید نام یاسر نیک زاد در صفحه نمایان شود.اگر نمایان شد شما کد را درست وارد کرده اید.

بعد از ثبت نام سیستم به شما کدی خواهد داد که شما نیز مثل من و با روشهای مختلف از دوستان و آشنایان خود دعوت کرده و سازمان فروش خود را تشکیل دهید.
جزوه ای آماده شده است که تا حدودی نحوه کار و درآمد را نشان می دهد. این جزوه را با کلیک روی این جمله دانلود و مطالعه کنید.
یادتان باشد حمایت از شما شغل من است!!!
09375443163
آدرس دفتر مرکزی : تهران - جردن (آفریقا) - خیابان تابان غربی - ساختمان نور - طبقه سوم - واحد 17
sarinoo

--
Best Regards
Admin of Sarinoo Group