Ekonomi Bakanlığı % 70 Destekli ISO 9001:2008 Temel Eğitimi - 06.02.2015

1 view

İltem İleri Teknoloji Merkezi

Merhaba,

Firmamızda 07 Mart 2015  Cumartesi günü Ekonomi Bakanlığı % 70 Destekli ISO 9001:2008 Temel Eğitimi başlayacaktır. Eğitim ile ilgili bilgiler aşağıda bulunmaktadır. Eğitim destek şartları arasında 1.'si eğitime katılacak işletmenin üretim yapan işletme olması, işletmenin ihracat yapması ya da ihracat yapma potansiyeline sahip olması ve eğitime katılacak personelin firmada SGK'lı çalışan olması gerekmektedir.  Şartlar sağlandıktan sonra eğitime kayıt yaptırıp eğitimi tamamlayan firmaların destek tutarları 3 ay içerisinde banka hesaplarına ekonomi bakanlığı tarafından iade edilmektedir.  Eğitime kayıt olmak veya ayrıntılı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ayrıca Ekonomi Bakanlığı Destekli  Mart Ayı eğitim programlarımız içerisinde;

21 - 22 Mart 2015 Cumartesi ve Pazar günleri MSA ve SPC Eğitimleri başlayacaktır.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim…

Satır içi resim 1

Açıklama: Semih İmza