Fwd: Ekonomi Bakanlığı % 70 Destekli ISO 9001:2008 Temel Eğitimi - 16.12.2014

1 view

İltem İleri Teknoloji Merkezi

Merhaba,

Firmamızda 25 Aralık 2014 Perşembe günü Ekonomi Bakanlığı % 70 Destekli ISO 9001:2008 Temel Eğitimi başlayacaktır. Eğitim ile ilgili bilgiler aşağıda bulunmaktadır. Eğitime kayıt olmak veya ayrıntılı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ayrıca Ekonomi Bakanlığı Destekli Aralık Ayı eğitim programlarımız içerisinde;

22 - 23 Aralık 2014 Pazartesi ve Salı günleri MSA ve SPC Eğitimleri

24 Aralık 2014 Çarşamba günü 5S Eğitimi gerçekleştirilecektir.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim…

Açıklama: Semih İmza