Fotky na Picase vypadají jinak než originál na PC.

cliff

to picasa...@googlegroups.com
Dobrý den,
používám placené webové album Picasa a fotky z posledního uploadu vypadají na Picase jinak než v mém editoru, jsou světlejší, mají nižší kontrast a vypadá to na použití nějakého softwarového vyhlazovače nebo něčeho podobného (viz přiložený soubor). Pokusil jsem se najít nějaké možnosti nastavení při uploadu, aby aplikace fotky automaticky neupravovala, ale nebyl jsem úspěšný. Nevíte náhodou, zda Google udělal v poslední době (poslední fotky jsem nahrával 2 měsíce nazpět a vše bylo v pořádku) nějaké úpravy v tomto směru?
Děkuji

Picasa_vs_Zoner.jpg

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Tak jsem zkusil nahrát pár tmavých fotek na Picasu a děje se mi to samé. Může za to funkce Automatické vylepšení, která je implicitně zapnuta a lze ji deaktivovat v nastavení Google+ : https://plus.google.com/settings

Pokud Google+ nemáte, tak vypnout tuhle funkci bude asi problém :-(