Nezobrazí žádné fotky

Ondřej Ešner

to picasa...@googlegroups.com
Dobrý den.
Prosím o radu, když nahraji nějaké fotky na web picasi a upravím u nich viditelnost na: Jen ti uživatelé kteří mají odkaz, a potom pošlu na jiný pc Adresu URL vaší neveřejné galerie.
Tak se mi po otevření odkazu nezobrazí žádná alba které mám sdílená pro uživatele s odkazem

Poraďte děkuji

Martin Bugner

to picasa...@googlegroups.com
Jak posíláte na jiné PC?
V Picasa si nastavíte viditelnost dle kritérií. Pokud chcete, aby si mohl prohlížet pouze ten kdo má odkaz, tak mu pošlete odkaz, viz https://support.google.com/picasa/answer/156358?hl=en&ref_topic=4538690 ;)