Jak efektivně setřídit obsah picasa a google+ ?

budo

to picasa...@googlegroups.com
Ahoj,
předpokládám, že jsem mohl zkusit hledatt víc a déle a asi to tu někde je řešeno. Takže se omlouvám, pokud tomu tak je a zakládám vlákno s již zodpovězeným dotazem.

Google mne postupně donutil? jako spoustu jiných uživatelů, přistupovat na změny, které dělá. Poměrně rád jsem používal Picasa. Práce s alby, jejich administrace a nastavení různých úrovní sdílení pro mne bylo srozumitelné a intuitivní. Díky omezení funkčnosti mého úštu na youtube jsem byl nakonec donucen Googlem přistoupit na založení Google+. V tu chvíli se cosi stalo i s mou Picasou a objevila se existence utility Fotky. Nadto jsem před 14 dny přešel na mobil s Androidem, čímž bylo dílo dokonáno a jsem chycen v síti Googlu totálně. Přesto nemám valná zájem podílet se příliš aktiovně na používání služby Google+, jako na sociální síti žeroucí můj čas i hranici toho, co je a co není veřejné / soukromé.

Rád bych nějak efektivně pracoval s funkčností mobilu (v rovině videa a fotky) a zároveň co nejjednodušeji a efektivně pracoval s tím, co jsou rodinné fotky určené jen očím babiček, co jsou alba polo/veřejná, atd. S vypětím sil jsem dohledal a pochopil, jak v mobilu vypnout automatické zálohování (do doby, než si budu jist, že plnohodnotně chápu a ovládám aplikaci Fotky) a jak v Google+ vůbec dohledat složku "Automatické zálohování" a kopírovat z ní foto/video do jednotlivých alb podle povahy materiálu. Rád bych položil dotazy:
  1. ze složky "Automatické zálohování" lze do jednotlivých alb jen kopírovat, nebo i přesouvat? A jaký toto má vliv na datový objem mého prostoru v aplikaci Fotky?
  2. Protože Google udělal všechno proto, aby omezil funkčnost aplikace Picasa, nahradil ji aplikací Fotky a nutil uživatele (ovečky) do účasti na sociální síti Google+, kolikrát horko těžko hledám svou vlastní Picasu. Google pokusy o přístup přesměrovává do aplikace Fotky. Jediný ZATÍM (a jistě dočasně) fungující způsob je toto: https://picasaweb.google.com/lh/myphotos?noredirect=1 ...... Otázka: bylo převedeno vše z Picasy do Fotek?
  3. Když dám novou fotku (album) do Picasy, tak se zároveň objeví i ve Fotkách?
  4. Je léle používat i nadále Picasu nebo je lépe přejít k výkradnímu používání aplikace Fotky?
  5. Jak mohu udělat album "Různé" a na jednotlivé hoho fotky vytvářet odkazy, které pak můlžu někam dát? Pro vysvětlení - i sem bych rád dal odkaz na výstřižek z printscreenu. Soubor Výstřižek.jpg jsem nahrál do takového alba s různým obsahem, ale nemůžu přijít na to, jak vygenerovat odkaz na něj. Tak, jak mi to umožňovala například Picasa ! Pořád mi to nabízí jen sdílení ve skupinách na Google+ a o to sakra vůbec nemám zájem ! - Tohle je největší důvod, proč je pro mne Picasa lákavější než Fotky. Nechce se mi věřit, že by app Fotky takovou funkcionalitu neměla apokud ji má, tak proč sakra nejde snadno intuitivně najít ?!
Zatím jsem v tom měl spíše zmatek, teprve během posledních cca 14 dní díky mobilu s Androidem jsem nucen se snažit se v tom více zorientovat. Největším objevem dneška bylo (pro mnoho uživatelů jistě úsměvné), jak najít toto: http://jpeg.cz/images/2014/08/26/MpCk0.jpg

Děkuji