Odkaz na fotky v g+ na stránkách MŠ - prohlížet bez hesla, nic neměnit, stahování možné

Kateřina Stárková

to picasa...@googlegroups.com
Dobrý den,

měla bych jeden začátečnický dotaz - mám vytvořenou www stránku na webnode (mateřská škola), kde je bohužel malý prostor pro fotky a tak hledám alternativu. Mám účet na g+ a chtěla bych, aby si prohlíželi fotky jen návštěvníci stránek MŠ (dám tam odkaz) a nikdo jiný a aniž by museli mít heslo. A také aby mohli jen prohlížet a ne měnit, stahovat můžou. A nechci, aby viděli na můj účet, jen ty fotky. Jde to??
Jen pro upřesnění, google jsem používala vždy jen na vyhledávání. Teď jsem z něj pološílená a potřebovala bych nějakého trpělivého člověka, který by mi to trochu vysvětlil.

Moc děkuji,
Kateřina