Fotky Google - adresa pro seznam alb

Aki.Lee

to PICASA: Naše fotky na síti
Zdravím,
rád bych znal syntaxi webové adresy, která odkazuje na "seznam alb" neboli "sbírky" mého účtu ve -Fotkách Google-.
(pokud jsem přihlášen do svého účtu, tak je to adresa 'https://photos.google.com/collections').
Rád bych tuto adresu znal ale pro případ, že chci komukoliv poslat odkaz přímo na seznam mých alb fotek.
(Předpokládám že k této adrese přibyde nějaký řetězec s id mého účtu).
Donedávna se adresa dala jednoduše zjistit. Teď už to úpravách nelze. Děkuji.

Martin Bugner

to PICASA: Naše fotky na síti
https://support.google.com/photos/answer/6280921?hl=cs&ref_topic=6128855

Aki.Lee

to PICASA: Naše fotky na síti
Prosím relevantní odpovědi. O možnostech sdílení pochopitelně vím. To není řešení mého dotazu. Nejsem, s prominutím, ovce, abych posílal známým např. deset odkazů, každý na jedno sdílené album.
Případně abych měl takovýto sáhodlouhý seznam např. v podpisu e-mailu.
Děkuji.

phynek

to PICASA: Naše fotky na síti
mě fungoval a snad stále funguje odkaz:
www.picasaweb.google.com/uživatelské jméno (u mě např. phynek). Pak záleží na nastavení jednotlivých alb. kdo je smí vidět. Nicméně léta používám picasu a google fotky jsem si dosud nezvykl, moc tomu nerozumím a nemám sílu zkoumat rozdíl. Nicméně co mám v picase je vidět i v google fotkách. Nevím zda to funguje i obráceně...

PH

Aki.Lee

to PICASA: Naše fotky na síti
Děkuji. Ano, toto jsem zjistil, buď funguje odkaz s nickem nebo číselným kódem. Jak prosté. V Google jsou ale jinak ignoranti, není možné si s nimi slušně popovídat nějakým způsobem, to se děje samozřejmě schválně a schovává se to za nálepku -programy od Google jsou zdarma-. Neuvěřitelné. Takže zbývá používat nadále Picasu a čekat, jestli se něco ve Fotkách Google změní.