nahrání fotek z picasy do webových alb

Irena

to picasa...@googlegroups.com
Přeinstalovávala jsem pc a znovu nahrála program Picasa a nahrála opět všechny fotky. Webova alba Picasa na netu zůstala ok a teď když chci nahrát nové album na net, objeví se hláška "chcete-li používat tuto funkci, počítač musí být připojen k internetu"... počítač je připojen, jsem přihlášená na google účet, vše ok, jen se mi to nepropojí s picasou a nejde mi nahrát nové fotky... nevím kde je zrada...

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Dobrý den,
zkontrolujte, zda vám Picasu neblokuje firewall.

Dan

Sean3791

to picasa...@googlegroups.com
Podařilo se Vám tento problém vyřešit? Jsem ve stejné situaci. V nastavení Firewall to není.

Martin Bugner

to picasa...@googlegroups.com
V nastavení Picasa firewall není, ale ve Windows ano ;)
Jinak Picasa je nahrazována Google Plus, takže se zkuste podívat na https://support.google.com/plus/?hl=cs#topic=3049661

Sean3791

to picasa...@googlegroups.com
Děkuji Vám za odpověď.

Netvrdil jsem, že jsem hledal firewall v nastaveni Picasa, kontroloval jsem firewall spuštěný ve Windows.

Samotný software Picasa je, alespoň pokud vím, nadále podporován, pouze web Picasa byl převeden na G+.

Nicméně problém jsem vyřešil, na anglický psaných fórech jsou popsány různé možné příčiny, v mém případě stačilo vymazat historii (kompletní) v prohlížeči Explorer, ač ho aktivně nepoužívám.