sdílení G+ alb

Miroslav Toms

to picasa...@googlegroups.com
Na přechod z Picassa na Gplus jsem si se skřípěním zubů už zvykl, ale aulemám jiný problém. Mám alba na G plus a chci je sdílet s rodinou. Nenašel jsem ovšem žádný inteligentní způsob. Při sdílení se album objeví ostatním v G plus streamu, kde se to hned začne odsouvat kamsi pryč řadou dalších oznámení. Takže je těžké se k albu vrátit třeba za půl roku. Logické by bylo přesunout sdílené album do svých alb. To jsem však neobjevil. Tak to obchazim vytvářením události, ale to taky není nic moc. Umíte to někdo vyřešit lépe?

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Stále je možné sdílet album jen pomocí emailu, stačí vložit adresy do políčka "Komu".

Miroslav Toms

to picasa...@googlegroups.com
Rok s rokem se potkal a mám stále stejný problém. Sdílet moje album v rodině pomocí emailového odkazu je prostě nesmysl. Když to pak bude chtít manželka za rok či dva někomu ukázat, tak se po právu zlobí, že elektronické fotky jsou k ničemu, protože je nikdy nenajde. Přitom by bylo tak prosté vložit možnost - uložit do svých alb na G+, tedy samozřejmě, když mi to někdo sdílením nabídnul. Šlo by přeci jen o uchování toho odkazu, nikoli zdvojení fotografií. Naopak pokud by někdo chtěl album stáhnout a nahrát do svých alb, tak se serverový prostor jen zaplevelí. Fakt je to problém? Nebo jsem jen já, kdo to tak cítí?