jak dostat fotky z google disk do picasa?

monk

to picasa...@googlegroups.com
zdarec
uz dlouho hledam a stále nevim jak na to. mam ulozenou hromadu fotek na Google disk a chtěl bych je dostat do Picasy. jenze nemuzu prijit jak na to.
program Picasa v PC nevidi slozku Disk Google v pc. webova Picasa slozku v PC vidi pouze jako zastupce ne jako slozku.
na webovem Disku jsem nenasel volbu jak ulozit, poslat, nahrat ulozene fotky do pripojene Picasy.
myslel jsem, ze u Googlu to bude brnkačka když je to z jedny rodiny, ze to budou mit nejak propojeny. uz se s tim trapim strasne dlouho. vi někdo jak na to?
dik

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Ano, webová Picasa složky v PC otevírá, protože nemá jak poznat, že zrovna tato složka obsahuje fotky a že je chcete nahrát do webového úložiště ;-) Jak složku s fotkami otevřete, stiskněte Ctrl+A (tím se označí všechny fotky ve složce) a klikněte na Otevřít, pak se fotky začnou hromadně nahrávat do webové Picasy.
Message has been deleted

monk

to picasa...@googlegroups.com
nojo ale mne de o něco trochu jiného. to ze to prohledava slozky aby to naslo fotky je jasny.
Ale. To co popisujete mi nefunguje zrejme proto, ze nemam Picasu asociovanou jako vychozi prohlizec, pouzivam  Irfana. zrovnatak když oznacim všechny fotky ve slozce a dam otevřít tak se mi asi otevřou všechny v oknech nad sebou nebo se spusti nejaka slide show nebo co si wokna zrovna zamanou. ale ze bych otevrenim fotky ji rovnou nahral do webove Picasy?? nejaky divny ne? aniz bych si zvolil třeba do kterého alba to chci vlozit?
a vlastne se bavime o otevreni fotky ze slozky google disk z PC  nebo ze synchronizovane webove slozky disk ?
no kazdopadne ani jedno mi nejak nepridava fotky na webovou Picasu.