Zdvojení fotek v Picasa po odeslání do dokumentů

Pavlína

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Dobrý večer,
"opět jsem tady" -) moc se omlouvám, že opět obtěžuji se stejným
problémem, ale s mimčem nebyl čas a nejsem pořád schopna to
vyřešit..... -(

Kde mám co nastavit, jak jste psal, vím.
Ovšem nejsem si jistá, aby to bylo dobře, tzn., aby to plnilo vše, co
potřebuji:

aby mi Picasa uložila opravenou fotku do složky v Picasa a zároveň
bych byla ráda, kdybych mohla exportovat složku do dokumentů /tam
fotky využívám k posílání na zhotovení v tištěné formě/.
Což si teď podle návodu níže nejsem jistá, jestli je možné. U Picasa2
se mi to nestávalo, takže je to pro mě nová situace.

Bez úpravy se mi fotky uložily opět duplicitně, musela jsem je z
Picasa mazat, tím se mi šíleně nakopírovaly i v dokumentech, kde je
vymazat neumím už vůbec... no otřesné /jsem jen účetní, ne PC expert,
ach jo/.

Mohla bych poprosit pro tento požadavek - napište mi přesnější postup,
co zatrhnout u složky ve Správci složek a zřejmě ještě někde jinde....
ať neotravuji potřetí -)
Řešíte tady takové složité věci a do toho já..... -)

MOC děkuji za pomoc - Pavlína*

Observer

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Ahoj Pavlíno :)
vůbec neobtěžuješ, problémy jsou od toho, aby se řešily :)

> aby mi Picasa uložila opravenou fotku do složky v Picasa a zároveň
> bych byla ráda, kdybych mohla exportovat složku do dokumentů /tam
> fotky využívám k posílání na zhotovení v tištěné formě/.

Picasa upravenou fotku uloží do složky, ve které se nachází originál,
resp. Picasa orignál přepíše upravenou fotkou a vytvoří kopii
originálu do skryté podsložky, aby bylo možné úpravy vzít zpět, pokud
si to uživatel rozmyslí.

Pro export (zkopírování) fotek do požadované složky použij funkci
Export na panelu nástrojů v dolní části obrazovky.

> [...]
> Picasa mazat, tím se mi šíleně nakopírovaly i v dokumentech, kde je
> vymazat neumím už vůbec... no otřesné /jsem jen účetní, ne PC expert,

Vzhledem k tomu, že se Picasa implicitně snaží úplně všechno cpát do
složky Obrázky v Dokumentech, dopručuju změnit alespoň výchozí složku
pro ukládání importovaných fotek:
Nástroje > Možnosti > karta Obecné > Uložit importované obrázky v >
Procházet
a vyber nějakou "neutrální" cílovou složku.

> Mohla bych poprosit pro tento požadavek - napište mi přesnější postup,
> co zatrhnout u složky ve Správci složek a zřejmě ještě někde jinde....
> ať neotravuji potřetí -)

Tak to už je čistě na Tobě, které složky necháš sledovat. Platí, že
složka, u které je
1) červený křížek, Picasa ignoruje (drtivá většina)
2) zelená fajfka, Picasa prohledá pouze jednou (poprvé). To znamená,
že pokud v budoucnu nahraješ do této složky další fotky, bude je
Picasa ignorovat
3) symbol oka, Picasa prohledá při každém spuštění a nové fotky
automaticky načte a zobrazí.

Každopádně pokud budeš chtít okamžitě zrušit sledování nějaké složky,
stačí v seznamu složek (v levém rámu) kliknout na její název pravým
tlačítkem myši a zvolit Odebrat z aplikace Picasa.

Tak :)
Doufám, že jsem tentokrát aspoň trochu pomohl, kdybys měla další
otázky, tak neváhej a ptej se :)

Dan

Michal Kulíček

to picasa...@googlegroups.com
Dobrý den, chtěl bych se zeptat k následujícímu:

Dá se to Picase zakázat? A jak?

Děkuju Michal Kulíček
m.ku...@gmail.com