Problém s přihlášením

Pája Jája

to picasa...@googlegroups.com
Ahoj
mám problém s přihlášením do picasa. Program jsem stáhl, protože mám nové pc, nainstaloval, ale když se chci přihlásit, tak na mě vyskočí okno poznámkoví blok a za ním dalšíokno, ale prázdné. nikde nic kde bych mohl zadat email a heslo. nemáte s tím někdo zkušenosti.mám tam totiž mrtě fotek a nechci o ně přijít. Děkuji
Bez názvu.jpg

Martin Bugner

to picasa...@googlegroups.com
Pravděpodobně nemáte asociované soubory *.htm(l) s nějakým prohlížečem (Chrome, Firefox nebo Internet Explorer), proto se Vám otevírají v Notepadu.
Stačí správně nastavit.