Fotky zmizely

hamran

to picasa...@googlegroups.com
Z mého alba v picasu zmizely fotky.V počítači ne na internetu.Ve složce na disku jsou(původní neupravované netříděné)Jak je vrátit?Už se mi to stalo.Opravil mi to odborník,něco namačkal a už to jelo. Já nevím jak ,prosím o jednoduchou radu.

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Jděte do Soubor > Přidat složku do Picasy... a vyberte složku, ve které máte uložené své fotky. Označte "Vždy prohledávat" a klikněte na OK.

hamran

to picasa...@googlegroups.com

Petra Kotalová

to picasa...@googlegroups.com
Mám problem, nainstalovala jsem si Picasa 3 a nekteré fotky se tam stahly a jine uplne zmizely z pocitace. Co s tim? Kam to Picasa uklada?

[...]

Observer

to picasa...@googlegroups.com
Fotky vám určitě z počítače "nezmizely", Picasa samovolně nic nemaže. Za předpokladu, že máte systém Windows, zkontrolujte v Průzkumníkovi složku, kam ukládáte fotky, určitě tam budou.

Dále postupujte podle instrukcí, které jsem již radil hamranovi.