Picasa a externí disk

Michal1900

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Na archivaci fotek používám externí disk, vše funguje OK, ale pokud
náhodou někdy pustím Picasu a disk nemám připojený, program dojde k
závěru, že fotky jsou smazány a fotky ext.disku z databáze vymaže.
Když jej zase připojím, opět se fotky načítají, ale vytvořená alba
jsou nenávratně pryč. Vzhledem k tomu, že fotek mám nějakých 200GB,
takovéto řešení je pro mě ideální, ale zase mít disk neustále
připojený ... Netušíte, jak z toho ven, aby si program zapamatoval vše
i po dočasném odpojení disku?

Observer

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Něco je špatně. Moje Picasa si pamatuje obsah všech alb i po odpojení
USB flash disku. Tedy po vyjmutí flashky se samozřejmě alba jeví
prázdná a složky přidané z flashky se nezobrazují, ale po opětovném
připojení vše naběhne do původního stavu - v albech jsou ty fotky,
které by tam být měly a zároveň se objeví i všechny složky, umístěné
na flash disku.

Napadá mě:
- Jakou verzi Picasy používáš? Máš nejnovější verzi?
- Když jdeš do Tools > Folder Manager, máš složky na externím disku
označeny "Scan once" nebo "Scan always"?

Dan

Michal1900

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Mám nejnovější verzi 3.1 s nastavením "Scan always". Jenže když dám
aby se prohlížela jen jednou, tak veškeré úpravy nebudou zaznamenány.

phynek

to GUG.cz - PICASA: Naše fotky na síti
Jo, tak tohle by mě taky zajímalo. Na archivaci fotek používám externí
síťový disk, protože disk na notebooku je malý. Tedy všechny fotky mám
na externím disku, který není vždy připojený. Takže se mi fotky (a
jejich celkem dost) indexují pokaždé znova. Používám verzi 3.1 a mám
nastaveno prohledávat vždy". Lze se nějak vyhnout smazání indexu,
pokud disk není dostupný a zároveň přidávat nové fotky?

díky Petr

Jiri Hernik

to PICASA: Naše fotky na síti
Mám úplně stený problém, ale se síťovým diskem.
V podstatě skoro vždycky když zapnu picasu, tak se znovu nacitaji fotky.