Zyjecie ?

NuLL

to PHP Trójmiasto
Czesc Wam :)

Mam nadzieje, ze ktos jeszcze jednak czyta wiadomosci z tej grupy. Cos
Nam sie nie powiodlo mowiac krotko - bo jak wiadomo - czas, sesje,
praca i inne sprawy ; ]

Moze by tak jeszcze raz sprobowac ? Mowiac prawde brakuje mi tego -
nawet luznego pogadania o PHPie przy piwie czy soku pomaranczowym.
Niby pojawil sie 3camp.pl ktory sie tytuluje spotkaniami trojmiejskiej
branzy internetowej. Ale wiecie co - mnie to nie bawi ani nic ; ) To
kupa pierdzenia marketingowego, bosrapy, startsrapy, o tym ile to
pieniedzy mozna zarobic, ale czy Wy nie chcielibysice pogadac o tym co
robimy ? Nie mowie zeby robic konurencje - raczej pogadac o czym innym
- jedni wspomniec o drugich, drudzy o pierwszych i tyle. Pozatym widac
ze wokol PeHaPa nasze zainteresowania sie nie koncza. Pada Ruby,
Python, Java - moze predzej by zrobic reaktywacje pod nazwa 3city
Webdevelopers ? :) Z checia bym posluchal nie tylko p PHPie, a kazdy z
Nas pewnie zajmuje sie czyms wiecej - mi sie prezentracja Eclipse'a
gdzies skasowala ale odtworzyc ja nie byloby wielkim problemem.
Abstrachujac od 3City Webdev - nie widze sie z prezentracja na takim
3camp-ie raczej sie nie widze - choc kto wie :D

Pozatym moze jakies mnie stale terminy niz jeden staly dzien tygodnia
- wiem ze wszystkich nie da sie pogodzic - ale z tym tez mozna by
sprobowac :)

Tak wiec co Wy na to ? :)

Mateusz Kamiński

to php-tro...@googlegroups.com
Hej NuLL,
ja tam żyję :) spotkań PHP Trójmiasto brakuje, nie powiem...
Obecnie programuję w PHP oraz Delphi, ale wpadłbym z miłą chęcią :)

Co do 3camp to życiowa porażka ;) widać że autorzy nie bywali na
innych campach. To jakieś spotkania marketingowców, którzy chcą się
pochwalić przed innymi ;)

Mateusz matipl Kamiński
http://matipl.pl

Kuba

to php-tro...@googlegroups.com
NuLL pisze:
> Czesc Wam :)

Witaj Null!
Przyznam, uznałem że grupa umarła śmiercią naturalną i tylko SPAM
ostatnio przypominał mi że coś takiego było. Pomyślałem, że fajnie by
było zrobić reaktywację... postaram się stawić jeśli będzie
zapotrzebowanie.

Co do Eclipse nie wiem ilu z was przetestowało Zenda Neona ale bardzo mi
się spodobało co zrobili. PHPunit z edytora profilowanie i ulubione IDE.
Zastanawiałem się nawet nad zakupem ale nie wiem nie sprawdziłem wersji
oficjalnej. Jak by co to można by pogadać na ten temat na spotkaniu.

Kuba

NuLL

to PHP Trójmiasto
Heh, a myslalem, ze ja jedyny ich nie lubie ; )

O tym chwaleniu to niestety prawda ; ) Pozatym Project Manager,
Marketingowiec czy PR Guy predzej sie dogadaja miedzy soba niz ktorys
z nich z dev-em ; )

Aha - jakoze luty to sesje jednak ( PG z tego co wiem :P ) wiec
proponowalbym marzec jako nowy start : ) Pozatym - mozebysmy wiecej
chlopa zlapali i pomysleli na poczatek nad formula ? : ) Ktos o moglby
na 3camp wspomniec bo ktos zajmujacy sie developerka napewno tam sie
znajdzie :)

reelman

to PHP Trójmiasto
coś mi kodowanie się spitoliło... dla wrażliwych raz jeszcze:

Robert Janeczek

to php-tro...@googlegroups.com
2008/1/29 reelman <lepp...@gmail.com>:
Hej,

G-Forces Polska jest teraz w okresie burzliwych zmian (release duzego produktu, zmiana biura na 3x wieksze, przygotowania do wejscia do Polski), wiec nie mozemy sie zajmowac organizacja spotkan. Skrzyknijcie sie sami, dogadajcie termin i tematyke, a z pewnoscia tez sie pojawimy.

rashid

slaug

to PHP Trójmiasto
Cześć,

Jak reaktywujecie grupę to drugie spotkanie mogę poprowadzić ja.
Jeżeli już padła propozycja zapoznania się z innymi językami to mogę
przygotować prezentację na temat tego czym teraz zajmuję się, czyli
WebMethods. Uzupełniając o to jak wdraża się tego typu rzeczy w
korporacjach, jak się projektuje itp. Oczywiście o ile jesteście
zainteresowani.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich z PHP Trójmiasto!
Daniel

Mateusz Kamiński

to php-tro...@googlegroups.com
2008/1/29, slaug <daniel...@gmail.com>:

> [...]
> WebMethods. Uzupełniając o to jak wdraża się tego typu rzeczy w
> korporacjach, jak się projektuje itp. Oczywiście o ile jesteście

Z chęcią bym posłuchał.

NuLL

to PHP Trójmiasto
A jakies info kiedy Wam sie konczy to mniej wiecej ? : ) Moze
poszukamy terminu abyscie mieli chwile spokoju ? Ja postaram sie to
jakos poskladac w lutym abysmy sie zobaczyli w marcu - chyba ze ktos
ma ochote na luty ? :)

Mateusz Kamiński

to php-tro...@googlegroups.com
2008/1/30, NuLL <pawel....@gmail.com>:

> [...]
> poszukamy terminu abyscie mieli chwile spokoju ? Ja postaram sie to
> jakos poskladac w lutym abysmy sie zobaczyli w marcu - chyba ze ktos

Mi w tej chwili pasuje wyłącznie piątek lub sobota.

Michał Felski

to php-tro...@googlegroups.com

2008/1/30, Mateusz Kamiński <mat...@kaminscy.com>:

Mi w tej chwili pasuje wyłącznie piątek lub sobota.

Eee. W weekend to raczej czas się spędza z rodziną ;P
Jednak bym został przy dowolnym dniu w tygodniu.

--
pozdr.
Fela