spotkanie w maju - tematy

robert....@gmail.com

to PHP Trójmiasto
Czas ustalic kto i o czym ciekawym opowie nam w maju. Przypominam, ze
nie ma koniecznosci wypelniania calego spotkania jedna prelekcja.
Chetnie posluchamy rowniez dwoch/trzech mniejszych prezentacji. Kto
chetny?

Piotr Belina

to PHP Trójmiasto
hej,

przeczytalem o waszych spotkaniach, swietna rzecz, tego brakowalo w
trojmiescie. niestety nie moglem byc na wczesniejszych.

ja na razie nie czuje sie na silach mowic, ale w przyszlosci moze
powiem o symfony, bo te framework dosc mocno wykorzystuje w pracy.

oby spotkania dalej trwaly i nie umarly!

pozdrawiam
piotr belina

On 30 Kwi, 13:31, "robert.janec...@gmail.com"

slaug

to PHP Trójmiasto
Jak będziesz gotowy nam coś przedstawić to możemy zrobić 2 prelekcje
na jednym spotkaniu. Ty o Symfony ja o Zend Framework i Prado
ewentualnie.

NuLL

to PHP Trójmiasto

Ja wspominalem o Eclipse'ie ale sie nie wyrobilem niestety : ( Pozatym
musze sie spytac o pare rzeczy - tzn o czym dokladnie mam mowic (;

slaug

to PHP Trójmiasto
O Eclipsie to ciekawy pomysł. Ja w pracy korzystam z Zenda, natomiast
w domu ostatnio pisałem projekt w Eclipsie (PDT). Jak będziesz robił
chętnie dorzucę pare uwag od siebie :)

O czym mówić? No cóż po prostu opisać codzienną pracę programisty w
tym środowisku. Z jakich funkcji PDT korzystasz, jak ci to ułatwia
pracę :) Itp. Może akurat korzystasz z jakiejś fajnej opcji, której
inni nie dostrzegli.

W sumie przygotowanie takiej prezentacji to nie tak dużo czasu, więc
może jednak się zdecydujesz. Nie musi to być jakiejś formalne.
Wystarczy, że na żywo pokażesz jego możliwości. Ktoś coś dorzuci i
będzie git. Dla porównania przyniosę laptopa z Zendem i na prezentację
starczy.

reelman

to PHP Trójmiasto
> Ja wspominalem o Eclipse'ie ale sie nie wyrobilem niestety : ( Pozatym
> musze sie spytac o pare rzeczy - tzn o czym dokladnie mam mowic (;

Jak by co to może mógł bym cię wspomóc. Podobnie jak ty korzystam z
PDT z kilkoma pluginami, które nie dokońca jeszcze wykorzystuję. Jak
by co to mogę wziąć kompa z PDT.

Kuba

slaug

to PHP Trójmiasto