[2007-04-24] Spotkanie - Narzędzia programistów

matipl

to PHP Trójmiasto
Niestety wczoraj nie mogłem dotrzeć na spotkanie. Ale interesuje mnie
co dokładnie było omawiane?
Kto zacznie?

slaug

to PHP Trójmiasto
Spotkanie było na temat warsztatu programisty. Robert wrzuci później
prezentację, która mi się osobiście bardzo podobała. Szkoda, że nie
mogłeś być.

Michal Felski

to php-tro...@googlegroups.com
matipl napisał(a):

> Niestety wczoraj nie mogłem dotrzeć na spotkanie. Ale interesuje mnie
> co dokładnie było omawiane?
> Kto zacznie?

był przegląd narzędzi z jakich akurat korzystamy w gforcs, ale przy
okazji każdego były dyskusje na temat zamienników używanych przez
innych. oprócz tego było sporo fajnych narzędzi i ciekawostek.

Wydaje mi się, że dla każdego coś nowego się znalazło.

czekamy az prezentacja pojawi się na grupie.

--
pozdr.
Fela

reelman

to PHP Trójmiasto

Krótkie omówienie Zend Studio, profiler i debbuger, Trac... mnie
bardzo zaciekawiła
oferta Amazon S3 (http://www.amazon.com/gp/browse.html?
node=16427261).
Czekam na relacje czy i jak wam sie udalo z tego krzystac.

Reelman

matipl

to PHP Trójmiasto

On 25 Kwi, 10:46, reelman <leppe...@gmail.com> wrote:
> [...]
> node=16427261).
> Czekam na relacje czy i jak wam sie udalo z tego krzystac.

W mojej firmie korzystam z tego pośrednio poprzez BaseCamp gdzie
wymieniamy się dokuemntami, które są składowane wlasnie w Amazon S3.
Działa to niewiarygodnie szybko.