Co robimy we wrzesniu ?

NuLL

to PHP Trójmiasto
Panowie,

Grupa wyglada na umarla ? Co tam slychac ? Nie zabilscie sie na
wakacjach ? Ja moge sie zglosic na ochotnika z prezentacja
Eclipse'a : )

Pozdro : )

Robert Janeczek

to php-tro...@googlegroups.com

Zyjemy, zyjemy.

No to mamy prezentacje z Eclipse'a na wrzesien. Prezentuje NuLL.

rash

matipl

to PHP Trójmiasto

Widzę, że kolega w wakacje się obija, gdy inny są zapracowani po
pachy :)

slaug

to PHP Trójmiasto
Ja niestety póki co muszę się z uczestnictwem w spotkaniach pożegnać.
Chyba że kiedyś przełożycie na piątek :)

glanisko

to PHP Trójmiasto
ja odpadam. urlopik akurat ;) ale zycze owocnego i milego spotkania ;)

NuLL

to PHP Trójmiasto
Przepraszam ze tak pozno informuje ale niestety prezentacji nie
bedzie : ( Mialem w weekend nieplanowany zjazd - dowiedzialem sie o
nim w piatek i mocno mi skomplikowal tydzien. We wtorek raczej sie
zjawie - wtedy chcialbym dowiedziec o czym byscie chcieli posluchac -
bo to co chcialem pokazac teraz byloyby robione na chybil trafil.
Jesli ktos ma jakies pytanie, mity, fakty nt Eclipe'a chetnie cos
powiem w pazdzierniku i odpowiem na nie. Czekam na wszelkie pytania
czy Eclipse moze to czy tamto. We wtorek moge troche podpowiadac na
pytania a za miesiac ew prezentacja taka porzadna. Bardzo przepraszam
jeszcze raz ; )

Pozdr.

Robert Janeczek

to php-tro...@googlegroups.com
On 9/23/07, NuLL <pawel....@gmail.com> wrote:

> [...]
> czy Eclipse moze to czy tamto. We wtorek moge troche podpowiadac na
> pytania a za miesiac ew prezentacja taka porzadna. Bardzo przepraszam

No to w takim razie chyba wezmiemy w obroty YSlow. Mamy ostatnio z nim
troche ciekawych doswiadczen.

rash

Robert Zoralski

to php-tro...@googlegroups.com
jest spotkanie we wtorek 25.09?

Pozdr.
Robert

Robert Janeczek

to php-tro...@googlegroups.com
tak

Michał Felski

to php-tro...@googlegroups.com
wakacje się skończyły więc zapraszamy wszystkich o stałej porze.
wszyscy pewnie odpoczęli więc z zapałem ruszymy do dzielenia się
zdobytą na urlopach wiedzą.

jeśli znacie osoby, które nie słyszały o naszych spotkaniach a byłyby
zainteresowane dołączeniem do naszego grona to zapraszajcie ich w
imieniu nas wszystkich.

jak już wcześniej się dowiedzieliśmy prezentacja na temat eclipse się
nie odbędzie, ponieważ Nullowi "wyjątkowo" coś wypadło :)
w zamian za to opowiemy coś o YSlow czyli jak uczynić apilkację webową
lżejszą. temat mniej związany z PHP ale równie przydatny i
interesujący.

zapraszam - wtorek 17.30

--
pozdr.