Discussion on terminy-spotka

Michał Jaskólski / nokaut.pl

to PHP Trójmiasto
Witajcie,

Mimo zaproszenia od Rashida jakiś czas temu, nie byłem na żadnym z
dotychczasowych spotkań.

Chciałem się zrehabilitować i pojawić na kolejnym, ale skoro spotkania
nie są już organizowane, to jedynym wyjściem jest ich reaktywacja :)

Mogę zatroszczyć się o kwestie organizacyjne / sponsoring. W Nokaucie
też wprawdzie jest podobne zamieszanie jak w G-Forces i też właśnie
się przeprowadziliśmy do nowego, kilka razy większego biura oraz
szykujemy do odpalenia nowego pakietu features, ale jakoś damy radę...

Jeśli chodzi o termin, to może piątek, 29 lutego lub 7 marca byłby
dobrym rozwiązaniem? Kiedy kończy się sesja?

Michał Felski

to php-tro...@googlegroups.com
Witam.

spotkania faktycznie sie nie odbywają ponieważ po przerwie wakacyjnej ciężko było ponownie się zorganizować. Do tego pojawił się 3camp,
który również był organizowany w podobnych terminach. Na razie 3camp spotkał się z podobnym problemem, i też nie mógł się zorganizować
po przerwie (tym razem świątecznej), ale wierzymy, że jednak ruszy więc proponowałbym zmienić terminy na początki miesiąca.

Co do sponsoringu i organizacji to dotychczasowe spotkania były przygotowywane spontanicznie (bez wstępnych rejestracji, poczęstunku itp).
Nie mniej kawa lub cola dla słuchaczy (przeciętnie do 20 osób) z pewnością byłaby miłym dodatkiem. Wierzę również, że za dobrym przykładem
z nokaut.pl poszłyby inne firmy.

Jeśli będzie potrzeba możemy powtórzyć lub rozszerzyć jakiś z dotychczasowych tematów. Poza tym nie odbyło się spotkanie na temat
optymalizacji aplikacji webowych w oparciu o YSlow. Możemy również powiedzieć coś o testowaniu funkcjonalności aplikacji przy użyciu Selenium.

--
pozdr.
Michał Felski

NuLL

to PHP Trójmiasto
A czytales http://groups.google.com/group/php-trojmiasto/browse_thread/thread/cabad410e7e6a9b5
? :)

Ja mowiac prawde nie chce abysmy organizowali drugi 3camp ze sponsoram
i tym wszystkim. To tylko powoduje dziwna atmosfere - chyba ze inni
sadza inaczej ? Ja osobscie wolalbym cos na luzie bez tej dziwnej
otoczki innych spraw :)

On Feb 2, 9:30 pm, "Michał Jaskólski / nokaut.pl"

Fela

to PHP Trójmiasto
Czytałem ale nie widzę związku.
3camp ma zupełnie inną tematykę spotkań. Myślisz że bez sponsorów
byłyby inne tematy?

Wg mnie bardzo fajnie się słucha, o tym jak komuś się udało, jakie
miał problemy i jak je rozwiązywał.
Pewnie jak byś miał się czym pochwalić to byś też chętnie o tym
opowiedział.
Poza tym 3camp jak każda taka inicjatywa jest dobra i potrzebna - tym
bardziej że nie ma ich zbyt wiele. Może zamiast wymyślać na
kogoś innego napisz, że cię nie interesuje ten temat albo spróbuj
zrobić też coś takiego. Można przypomnieć sobie czytając
poprzednie wątki jak się zabierałeś do prezentacji :D

--
pozdr.
Fela

reelman

to PHP Trójmiasto
Witaj Michał,
Ja z przyjemnością bym posłuchał o waszych doświadczeniach
w zastosowaniu Sphinxa(www.sphinxsearch.com) na Nokaut.pl.
Mogło by to być bardzo interesujące.

Pozdrawiam
Kuba

Jakub Uniejewski

to php-tro...@googlegroups.com
Popieram i się dołączam.
Jeśli chodzi o termin, to prosiłbym 7 marca, w lutym jestem trochę niedysponowany.
Jakby ktoś był zainteresowany, to mogę opowiedzieć o Django (www.djangoproject.com), pythonowym frameworku webowym. Pylons to to nie jest, ale do niektorych zastosowan super. Zwlaszcza, że dostarcza automagiczny admin panel, ktorego mozna używac też do stron phpowych.
Jakub

NuLL

to PHP Trójmiasto
Dla mnie termin na 95% dowolny ;) jak cos wybierze to pewnie bedzie mi
pasowac bo sesja za mna i nigdzie sie nie wybieram ;)