Spotkanie listopadowe

matipl

to PHP Trójmiasto
Witajcie :)
Dostałem zapytanie z "zewnątrz" kiedy będzie następne spotkanie grupy
PHP Trójmiasto.
"Regulaminowo" wypada 27 listopada...Ale czy wogóle odbyło się
październikowe? Nigdzie nie widziałem podsumowania :>

Pozdrawiam grupowiczów,
matipl

Robert Janeczek

to php-tro...@googlegroups.com
Pazdziernikowe spotkanie sie nie odbylo, ze wzgledu na brak zainteresowania i kolidowanie terminu z 3campem. My mamy teraz premiere dwoch produktow w UK i przygotowania do premier w PL, w zwiazku z czym nie jestesmy w stanie tego wszystkiego ogarnac.  Milo by bylo, gdyby ktos spoza G-Forces przygotowal spotkanie listopadowe (prelekcje, zalatwienie projektora w Miescie Aniolow i ogloszenie w paru miejscach o terminie). Zwroccie uwage, zeby nie kolidowalo z 3campem, bo wiele osob chce byc na obu imprezach.

rash