Spotkanie 26 czerwca

Skip to the first unread message

NuLL

25 Jun 2007, 20:09:3725/06/2007
to PHP Trójmiasto
Hej,

Mnie niestety jutro nie bedzie jakoze mam sesje a ostatnio wychodzilem
ze szkoly po 20.30 czekajac na wpis tak wiec ... : | Niestety sesja
zawsze musi cos zrobic : / O Doctrine opowiem za miesiac o ile
bedziemy sie spotykac w wakacje : )

Michał Felski

25 Jun 2007, 20:56:3525/06/2007
to php-tro...@googlegroups.com
Dobrze, że oprócz Ciebie są inni mówcy bo byśmy znowu skończyli bez
prezentacji :)
Ale troche szkoda, bo nam się ogranicza liczba implementacji AR. Nie
mniej jakoś sobie poradzimy a Ciebie i tak nie minie kolejka ;P
Jakbyś się jednak jutro wyrobił to i tak zapraszamy nawet bez prezentacji.

Co do wakacyjnych spotkań to się rozstrzygnie na jutrzejszym spotkaniu.

PS. powodzenia podczas sesji

--
pozdr.
Fela

Piotr Belina

28 Jun 2007, 09:39:2528/06/2007
to PHP Trójmiasto
hej,
jesli ktos bylby zainteresowany to mozna pobrac moja prezentacje
http://groups.google.com/group/php-trojmiasto/web/propel.pdf

Piotr Belina

NuLL

9 Jul 2007, 04:59:2809/07/2007
to PHP Trójmiasto

A ustaliliscie cos na spotkaniu ? Bedzie spotkanie w lipcu ? : )

Michał Felski

10 Jul 2007, 03:39:0510/07/2007
to php-tro...@googlegroups.com
No chyba żeby nie wyjść z wprawy to się spotkamy.

Poszukajmy jakiś luźniejszy temat, żeby osoby które aktualnie będą
wypoczywać poza Gdańskiem nie straciły za wiele. Ma ktoś jakieś
propozycje?

A może zamiast pubu jest możliwość zorganizowania spotkania na świeżym
powietrzu przy grillu i większej ilości piwa? Nic nam sie nie stanie
jak się przewietrzymy :)

--
pozdr.
Fela

NuLL

10 Jul 2007, 05:12:2310/07/2007
to PHP Trójmiasto

Pomysl mi sie podoba : ) Ja pokaze Doctrine - i tak tlumacze Guide
wiec niewiele straca bo prawie wszystko bedzie przeczytac : ) Tylko
gdzie tego grilla zrobic ? ; )

NuLL

20 Jul 2007, 15:19:4920/07/2007
to PHP Trójmiasto

On 10 Lip, 09:39, "Michał Felski" <f...@fela.pl> wrote:

Hejo : )

Co robimy Panowie ? :) Bo widze cisza jak makiem zasial ; )

robert....@gmail.com

30 Jul 2007, 15:19:1730/07/2007
to PHP Trójmiasto
On Jul 20, 9:19 pm, NuLL <pawel.kre...@gmail.com> wrote:
> Hejo : )
>
> Co robimy Panowie ? :) Bo widze cisza jak makiem zasial ; )

Alibi na cisze mamy w firmowym blogu ;)

Spotkanie jutrzejsze jest, ale jakies takie luzniejsze. Ze wzgledu na
sezon sa male szanse na przychylne spojrzenie na bande geek'ow bawiaca
sie projektom, wiec sobie spokojnie usiadziemy i pogadamy
niezobowiazujaco. Uwaga do osoby, ktora dwa spotkania temu wspominala
o zainteresowaniu usability - chetnie bym o tym pogadal.

rash

Tom Sieroń

30 Jul 2007, 16:14:2230/07/2007
to php-tro...@googlegroups.com

Nie wiem czy to ja wspominalem, ale tez chetnie o tym pogadam.

--
Tomasz Sieroń.
Skype: tom.sieron :: GG 590961 :: T +48 505 034 253