Spotkanie majowe

1 view

NuLL

to PHP Trójmiasto
Wogole bylo ?

Mi sie niestety nie udalo dotrzec ze wzgledu na nawal pracy i
konczenie w cuglach dwoch zlecen :(

Pozdr.

matipl

to PHP Trójmiasto

On 26 Maj, 11:16, NuLL <pawel.kre...@gmail.com> wrote:
> Wogole bylo ?

Ale jesteś do przodu :) ostatni wtorek miesiąca dopiero przed nami -
29 maja.

NuLL

to PHP Trójmiasto

OMG ;) - myslalem ze to w ten wtorek bylo :D

Piotr Belina

to PHP Trójmiasto
z tego co ustalilismy, temat w czerwcu to ORM / Active Record

prezentacje beda trzy:
1. G-Forces - swoj wlasny AR
2. NuLL - doctrine
3. Ja - Propel

Michal Felski

to php-tro...@googlegroups.com
Piotr Belina napisał(a):

jeśli ktoś używa jeszcze innych implementacji AR to śmiało proszę się
dopisywać do tej listy (CakePHP, Code Igniter). im więcej tym lepiej.

DB_DataObject
CakePHP
Code Igniter
może dla porównania Zend_Db?

co o każdym?
- konfiguracja i tworzenie klass modeli
- pobieranie/wyszukiwanie/zapisywanie rekordow
- asocjacje
- jak wykonywac bardziej skomplikowane zapytania (np. raporty z sum,
count, itp)

--
pozdr.
Fela

slaug

to PHP Trójmiasto
Ja używam Zend_Db. Mogę przygotować krótkie info na ten temat.