prezentacja z ostatniego spotkania

robert....@gmail.com

to PHP Trójmiasto
Witam

Prezentacja z ostatniego spotkanie jest juz na grupie.

rash

matipl

to PHP Trójmiasto
Mi się podobało :) Chociaż fizycznie nie byłem na spotkaniu....

Dla potomnych wyeksportowałem jako PDF: http://groups.google.com/group/php-trojmiasto/web/warsztat.pdf

matipl

to PHP Trójmiasto
Pozatym widzę, że było omawiane Prototype i jestem ciekaw czy ktoś
wspominał o JQuery, który uchodzi za o wiele szybszą i lżejszą
bibliotekę, do której jest spora ilość pluginów

Michal Felski

to php-tro...@googlegroups.com
matipl napisał(a):

> Pozatym widzę, że było omawiane Prototype i jestem ciekaw czy ktoś
> wspominał o JQuery, który uchodzi za o wiele szybszą i lżejszą
> bibliotekę, do której jest spora ilość pluginów

omawiane nie bylo, tylko wspomniane ze akurat z tego korzystamy.
A o JQ też ktos wspomnial.

A co do szczegolowego omowienia prototype lub JQ to mysle ze to tez jest
dobry temat na spotkanie bo moze nie z PHP ale z web programowaniem jest
powiazane. Zapraszamy chetnych do ujawienia się.

--
pozdr.
Fela