ဒီအတုိင္းပဲ ဆက္သြားမွာလား

phone kyaw

to NewGeneration 8888, phone...@googlegroups.com
ဒီအတုိင္းပဲေနၿပီး ၂၀၁၅-အထိေစာင့္မွာလား။ ေထာင္ထဲက က်န္ရွိေနတဲ့ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားအေရးေတြကုိ ေမ့သြားၿပီလား။ တစ္တုိင္းျပည္လုံး အပစ္ခတ္ရပ္စဲေရး မလုပ္ပဲ ေဆြးေႏြးေနတဲ့ပြဲေတြကုိ ေထာက္ခံေတာ့မွာလား။

ဆႏၵျပပြဲေတြ ဟုိတစ္စု ဒီတစ္စုကုိ စုစည္းၿပီး ႏုိင္ငံေရးေတာင္းဆုိသံ တစ္ခုအျဖစ္ ေျပာင္းလဲသင့္ေနၿပီ။ ဒါကေတာ့ ႀကံ့ဖြတ္အစုိးရကုိ အယုံအၾကည္မရွိတဲ့ အသံျဖစ္ပါတယ္။ ေရြးေကာက္ပြဲအသစ္ကုိ က်င္းပၿပီး အစုိးရအသစ္ တစ္ခု တင္သင့္တယ္လုိ ့ျမင္တယ္။ အစုိးရဟာ အရည္အခ်င္းနဲ ့အရည္အေသြးမရွိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ႏွစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ထင္သေလာက္ခရီးမေရာက္ခဲ့ဘူး။ ေအာင္ျမင္မႈမရခဲ့ဘူး။ သူတုိ ့ဘာေတြမ်ား သိသိသာသာေျပာင္းလဲခဲ့လဲဆုိတာကုိ ရွာၾကည့္ပါတယ္။ ဘာမွ မရွိသေလာက္ပဲ။ ဒါကုိ က်ေနာ္တုိ ့အတိုက္အခံေတြက ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရးဆက္ၿပီး လုပ္အုံးမွာလားလုိ ့ေမးရမဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေနၿပီ။

ဦးသိန္းစိန္က လာၿပီးပူေပါင္းေဆာင္ရြက္ရင္ ေနရာေပးမယ္လုိ ့မေျပာခဲ့ဘူး။ ေပးလည္းမေပးခဲ့ဘူး။ ကုိယ့္ဘက္ကပဲ ပူးေပါင္းေဆာက္ရြက္ခဲ့ရတယ္။

အေမစုနဲ ့အန္အယ္ဒီတုိ ့လႊတ္ေတာ္ထဲကုိ ေရာက္ေနလုိ ့ အစုိးရကုိ အားနာေနသလားလုိ ့ေတာင္ ထင္မိတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ပြင့္လင္းလူ ့အဖြဲ ့အစည္းကန္ပိန္းေနာက္ကိုပဲ အသည္း အသန္လုိက္ၿပီး ေထာင္ထဲက ကုိယ့္မိတ္ေဆြအတြက္ ေမ့ေနသလုိျဖစ္ေနၿပီ။ အလုပ္သမားေတြက ဆႏၵျပလည္း သူတုိ ့ပါတယ္။ ပြင့္လင္းတာလည္း မလြတ္ဘူး။ ကုလားနဲ ့ရခီး သတ္ၾကလည္း ၀င္ၿပီး အာတယ္။ လယ္သမားကိစၥမွာလည္း လယ္သမားက ဦးမေဆာင္ရပဲ ဘာမဟုတ္တဲ့ လူက ၀င္ၿပီး မုိက္ကုိင္တာက သဘာ၀မက်ဘူး။ ကုိယ့္အသံကုိ ကုိယ္က မေျပာပဲ သူမ်ားေတြ အုပ္စုအုပ္စုလုပ္တုိင္း ၀င္ပါတာက ႏုိင္ငံေရးသမား (သုိ ့) အတုိက္အခံမဟုတ္ေတာ့ပဲ Role ေပ်ာက္္ေနသလုိျဖစ္ေနၿပီ။ အျပစ္တင္ေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ ျမင္ေတြ ့ေနရတာကုိ ေျပာေနတာပါ။

အတုိက္အခံဆုိတာ အစုိးရရဲ  ့ေပၚလစီအမွား လုပ္ရပ္အမွားေတြကုိ ေထာက္ျပၿပီး ကုိယ္အာဏာရလာေအာင္လုပ္ရတယ္။ ဒါက အတုိက္အခံရဲ  ့အလုပ္။ အတိုက္အခံက အစုိးရ၀န္ႀကီးနဲ ့ေတြ ့ၿပီး သူတုိ ့အလုပ္ကုိ ေအာင္ျမင္လာေအာင္ ကူညီေနတာကေတာ့ အင္မတန္မွားတယ္။

လက္ရွိအေနအထားမွာ ျပည္သူလူထုက မရဘူးတဲ့အခြင့္အေရးေလးရလာေတာ့ မျပရဲျပရဲနဲ ့ဆႏၵေတြျပလာတာက အင္မတန္ေကာင္းပါတယ္။ ဒီအခြင့္အေရးကုိ အသုံးခ်ၿပီး အစုိးရကို ျဖဳတ္ခ်လို ့ေတာင္ ရတယ္လုိ ့ထင္တယ္။ အယုံအၾကည္မရွိတဲ့အဆုိကို ဆႏၵျပတဲ့လူေတြပါးစပ္ထဲကုိသာထည့္ေပးလုိက္ႏုိင္ရင္ အရမ္းေကာင္းမယ္။ အဓိကအစုိးရရဲ  ့အရည္အခ်င္းမရွိတာေၾကာင့္ အခုလုိျဖစ္ေနတာပါ။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလည္းမျဖစ္စေလာက္လုပ္တယ္။ အက်ဥ္းသားဆုိလည္း မျဖစ္စေလာက္လႊတ္တယ္။ အစုိးရအဖြဲ ့ထဲမွာလည္း လူလည္က်ၿပီး အာဏာယူထားတယ္။ အရင္တုန္းကလူေတြႀကီးပဲ။ ဒါ့ေၾကာင့္ အစုိးရသက္တမ္းႏွစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ေဒၚစုကုိပဲ အပါခ်ဳိင္လုိက္ႏိုင္တာပဲ အဓိက ေအာင္ျမင္မႈ ့လုိ ့ေျပာရမလုိျဖစ္္ေနၿပီ။ ဒါ့ေၾကာင့္ အတုိက္အခံေတြလည္း အတုိက္အခံမဟုတ္္ေတာ့ပဲ အကုန္ကုန္းခံတဲ့လူေတြလုိ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ ဦးသိန္းစိန္နာမည္ရလာတာပဲ အဖတ္တင္တယ္။

ဒီအတုိင္းသာဆက္ျဖစ္ေနရင္ ဒီအတုိင္းသာဆက္သြားေနရင္ အခ်ိန္ကာလတုိတုိအတြင္းမွာ လုိခ်င္တဲ့ ပန္းတုိင္ကုိမေရာက္ပဲ လိပ္ကုိ ခ်ဳိင္းေထာင့္တပ္သလုိျဖစ္ေနမွာပဲ။ နဂုိကတည္းက ေႏွးေနပါတယ္ဆုိမွ အတုိက္အခံက ျမန္လာေအာင္တြန္းအားမေပးပဲ ခ်ဳိင္းေထာင့္တပ္ေနတယ္။ ဘယ္မွာလဲ ေပၚလစီအမွားေတြကို ပါလီမန္ထဲမွာ ေထာက္ျပၿပီး ျပင္ႏုိင္ခဲ့လဲ။ ဘယ္မွာလည္း တစ္တုိင္းျပည္လုံးအပစ္ရပ္ႏုိင္ၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရခဲ့တာရွိလဲ။ ဦးေအာင္မင္းလုပ္တာ အခ်ိန္ကုန္တာပဲ အဖတ္တင္ေနတယ္။ တယ္တမ္း ရုိးသားတယ္ဆုိရင္ တစ္တုိင္းျပည္လုံးကုိ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးသင့္တယ္။ အပစ္ရပ္သင့္တယ္။ ဒါပဲ ေၾကျငာစရာရွိတာပဲမဟုတ္ဘူးလား။ ဒါကိုေတာင္မလုပ္ႏုိင္ပဲ ေ၀့လည္ေၾကာင္ပတ္ျဖစ္ေနတဲ့ကိစၥကို အတုိက္အခံေတြက တြန္းအားမေပးပဲ သူတုိ ့အလုပ္ေတြကုိ ကူညီေနတာက ဘာနဲ ့တူသလဲဆုိရင္ အစုိးရရဲ  ့ေဘာကုိ ၀ုိင္းၿပီးမေနသလုိပဲ။ အားရပါးရ မ ေနတယ္လုိပဲေျပာခ်င္တယ္။

ျပည္ပ မီဒီယာကဆုိရင္ ပုိလုိ ့ေတာင္ဆုိးသလားပဲ။ ေဖ့ဘြတ္စ္ေပၚမွာ ၀န္ႀကီး ၀န္ေလးေတြကို ၿပဳံးျပၿပီး အလြမ္းသည္ေနသလားေတာင္ ထင္မိတယ္။ သိကၡာမရွိတဲ့ လူေတြဘ၀ကို အလုိလုိေရာက္သြားၿပီ။

က်ေနာ္တုိ ့ဘာလုပ္သင့္လဲဆုိတာကုိ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တယ္။ ဒါကေတာ့ အစုိးရလုပ္ရမဲ့အလုပ္ကုိ က်ေနာ္တုိ ့ဘာမွ ကူညီေပးစရာမလုိဘူး။ သူ ့အလုပ္ကိုမွ သူႏုိင္ေအာင္မလုပ္ႏုိင္တဲ့လူေတြကို က်ေနာ္တုိ ့ကအစုိးရအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳစရာ အေၾကာင္းကိုမရွိဘူး။ က်ေနာ္တုိ ့အလုပ္က တစ္ခုပဲရွိတယ္။ အခုျဖစ္ေနတဲ့ မၿငိမ္မသတ္မႈ  ့ကုိ အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး အစုိးရကုိ အယုံအၾကည္မရွိ အဆုိဘက္ကုိသာလွည့္ေပးလုိက္ယုံပဲ။ ဘာမွ သြားၿပီး ေနရာတုိင္းမွာ ပြင့္လင္းလူ ့အဖြဲ ့အစည္းနဲ ့ၾကည္ႏႈးေနစရာအေၾကာင္းကို မရွိဘူး။ ေတာ္၀င္ႏွင္းဆီမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏႈးေနတာကိုလည္းေရွာင္သင့္ၿပီ။

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ေျပာဘူးတယ္။ ဒါကေတာ့ ဦးသိန္းစိန္အစုိးရ ဒီအတုိင္းပဲ ဆက္ေရြ  ့ပါ။ က်ေနာ္တုိ ့ပါတီစီေပးရွင္းလုပ္ေပးမယ္လုိ ့ေျပာဘူးတယ္။ ဒီပုံစံကုိေထာက္ခံတယ္လုိ ့ေျပာဘူးတယ္။ ဒါေတာ့ဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ေထာက္ခံတယ္ဆုိတာ အတုိင္းအတာတစ္ခုထိပဲ ရွိပါတယ္။ အတုိက္အခံေခါင္းေဆာင္ေျပာတုိင္း ေခါင္းၿငိမ့္တဲ့လူစားမ်ဳိးေတြေတာ့ မျဖစ္ဖုိ ့လုိတယ္။ ေဒၚစုက သူ ့အလုပ္ကုိ သူလုပ္ေနတယ္။ သူေျပာတုိင္း ျဖစ္ရမယ္ဆုိတာကေတာ့ မေကာင္းဘူးေပါ့။ အခုအတုိက္အခံေတြအားလုံးက အဲဒိအတုိင္းျဖစ္ေနလုိ ့ အခုလုိေျပာေနရတာပါ။

--
Thanks for sending!!!
Phone Kyaw