Chúc mừng Năm mới 2013

Thanh Nguyen Huu

to phap-che-...@googlegroups.com
Chúc các anh chị em và các bạn một năm mới 2013 có nhiều sức khỏe, niềm vui và sự thành đạt!

Luật sư Bùi Thanh Lam

to phap-che-...@googlegroups.com
chúc mừng năm mới các Anh/Chị/Em Pháp Ngân với thành công và đạt được các ước mơ của mình trong năm 2013.

--
Bạn đã nhận được bài viết này vì bạn đã tham gia Diễn đàn "Pháp
chế Ngân hàng".

*Luật sư, Ths. Bùi Thanh Lam (Mr.)*
Luật sư điều hành
*Công ty Luật Liên Á và Cộng sự*
Tel: (04) 37511555
Mobile:: 0916583612 or 0904300237
Email: la...@lalawyers.com.vn;
Web: http://www.lalawyers.com.vn
Contents of this e-mail message and any attachments are confidential and are

intended solely for the addressee. If you have received this transmission in

error, please immediately notify the sender by return e-mail and delete this

message and its attachments. Any unauthorized use, copying or dissemination
of this transmission is prohibited. Neither the confidentiality nor the
integrity of this message can be vouched for following transmission on the
Internet.