Fw: Slike prapor PGD Apače na dravskem polju

Primož Mojzer

to Doroteja Zajc, Stojan Sardinšek, Stanislav Kovačec, Boštjan Beranič, Barbara Beranič, Nina Božičko, Karli Kopušar, Emil Toplak, Marjan Kovačec, Bojan Leskovar, Maja Šuligoj, Matjaž Vaupotič, Aleš Smuk, Mitja Gorinšek, Alen Marzidovšek, Špela Likavec, dami...@hotmail.com, Ana Partlič, David Širovnik, Nejc Šenkiš, Doris Lukačič, Jernej Širovnik, Tadej Trep, Simon Skledar, Boštjan Krivec, Franc Murko, Vojko Kopušar, Bojan Malek, Damir Unuk, Dejan Lendero, Tomaž Tajhmajster, Marko Bauman, Robi Drevenšek, Robi Širovnik, Simon Colnarič, Uros Frcec, Šmigoc Branko, Damjan Kmetec, Aleš Sakelšek, Tina, Irena Zajc, Dani Zajc, Aleš Panikvar, Urška Zajc, pgd-...@googlegroups.com, Tjaša Trep, Matjaž Murko, Peter Serdinšek, Mitja Zajc, Matjaž Kopušar
Zdravo,

V priponki vam pošiljam slike novega prapora.
Mislim, da nam je kar lepo ratalo.

sedaj pa moramo še v akcijo do članov, da porihtamo žebljičke, katerega bi naj kupil vsak član, prav tako bo treba iz v akcijo za donatorje, kateri bodo kupili trak.

razvitje bo 13.09.2014 v jami, tako kot je bilo planirano.

Lep pozdrav,
Primož
Primož Mojzer / Apace 43, 2324 Lovrenc na Dravskem polju / tel.: 040/166-132