Nou T Estrena - 'Morir… o no' 16-17/07/12 - 21h - Sala Muntaner

1 view
Skip to first unread message

Webmaster PG

unread,
Jul 14, 2012, 8:04:29 AM7/14/12
to pg_lluit...@googlegroups.com
Leer la noticia en la web/Llegir la notícia al web: http://www.panteresgrogues.cat/web/newsletters2012-07-14-NouT-Obra.html
ESPAÑOL CATALÀ


 

Hola Panteres!

Encara no heu vist mai actuar als Nou T, la secció jove de teatre de Panteres Grogues? El grup torna a la Sala Muntaner els pròxims 16 i 17 de juliol amb la seva versió de Morir... o no, una de les peces més reconegudes del dramaturg català Sergi Belbel.

Morir… o no, com el seu nom ens indica, tracta de la vida i la mort, però no d'una mort que ocorre per una malaltia o algun fet que no s'havia esperat, sinó que tracta de morts accidentals que podrien evitar-se.

El muntatge es podrà veure al petit teatre del carrer Muntaner 4 els dies 16 i 17 de juliol a partir de les 21 h. Les entrades costen 5 € i es poden comprar el mateix dia a la guixeta.

Us esperem!
Nou T

   qskjdfmqsjf mqskjlfdmlqsjfmlqjsd

 

Hola Panteres!

Aún no has visto nunca actuar a los Nou T, la sección joven de teatro de Panteres Grogues? El grupo vuelve a la Sala Muntaner los próximos 16 y 17 de julio con su versión de Morir ... o no, una de las piezas más reconocidas del dramaturgo catalán Sergi Belbel.

Morir ... o no, como su nombre nos indica, trata de la vida y la muerte, pero no de una muerte que ocurre por una enfermedad o algún hecho que no se había esperado, sino que trata de muertes accidentales que podrían evitarse.

El montaje se podrá ver en el pequeño teatro de la calle Muntaner 4 los días 16 y 17 de julio a partir de las 21 h. Las entradas cuestan 5 € y se pueden comprar el mismo día en taquilla.

Os esperamos!
Nou T

 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages