Hola Panteres! Ens complau convidar-vos a participar de la II Pedalada Solidària pel VIH/Sida que tindrà lloc el DIUMENGE 2 de DESEMBRE, uns de les actes programats en motiu del Dia Mundial de la Sida 2012, i organitzada pel Comitè 1r de Desembre i Panteres Grogues. Aquest acte consistirà en una marxa en bicicleta o en patins pel districte de Ciutat Vella, a Barcelona. La Pedalària començarà a les 11 amb sortida i arribada a l'Arc de Triomf, on hi haurà unes carpes informatives. Es tracta d'un passeig molt tranquil i familiar amb un recorregut per a tots i totes, i amb una durada aproximada d'una hora i mitja. Per aquest acte no es necessària la inscripció prèvia, és un acte totalment gratuït gràcies a la feina del Comitè 1r de Desembre i Panteres Grogues, el suport de l'Ajuntament de Barcelona i a la col·laboració del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i d'Aigües Veri. Abans de la sortida a l'Arc de Triomf es repartirà un kit amb: una aigua, un globus vermell per posar-lo a la bicicleta, material preventiu i alguna sorpresa. Os animen a participar i us demanem que en feu difusió a totes les associacions, entitats i persones que es puguin sumar a participar-hi. Per a mes informació podeu llegir el dossier del Dia Mundial de la Sida que trobareu adjunt a aquesta invitació, visitar www.comite1desembre.org, o escriure un correu a admini...@comite1desembre.org Una abraçada esportiva, Club Esportiu Panteres Grogues Comitè 1r de Desembre |