coduri can pfa web

Toma Ionica

to PFA Works
Buna ziua.

Am un PFA cu codul 6201 si ma ocup de webdesign.

Vreau sa ma extind un pic si va cer parerea ce coduri ar mai trebui sa
adaug ca si coduri caen secundare sa nu am probleme.

- lucrez web design: 6201
- am clienti care vor sa le si gazduiesc pagina, si vor sa apara asta
in contract. Trebuie cod si pentru asta?
- unii clienti mai vor si o carte de vizita, un pliant, un afis pe
langa site, trebuie cod separat pentru design de tipar?
- mai am clienti care vor sa le si fotografiez pozele si sa apara in
contract. Trebuie ceva cod caen de fotograf?

si poate mai aveti idei la ce mai face un web designer si ar trebui
cod separat.

Ionica

Robert Mihai

to pfa-...@googlegroups.com
iti recomand 7311 Activitati ale agentiilor de publicitate
acopera mai multe

Robert

Ionica

--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii  "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com